مکزیک: مخالف مداخله نظامی آمریکا در ونزوئلا هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، مارسلو ابرارد، وزیر امور خارجه مکزیک در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک در آستانه برگزاری نشست گروه تماس بین المللی ونزوئلا گفت: مکزیک درباره مداخله نظامی آمریکا در ونزوئلا نگران است.

مکزیک: مخالف مداخله نظامی آمریکا در ونزوئلا هستیم

او در پاسخ به این سوال که آیا موضوع مداخله نظامی احتمالی آمریکا در ونزوئلا در نشست مذکور مطرح می گردد، گفت: ما بسیار نسبت به استفاده از زور و مداخله نظامی در ونزوئلا نگران و با آن کاملا مخالف هستیم. من همچنین فکر می کنم که اروپایی ها هم با این مساله مخالف هستند.

وزیر خارجه مکزیک تاکید نمود که دولت وی به دنبال ایجاد گفت وگو میان دولت و مخالفان در ونزوئلا است.

ابرارد گفت: مکزیک میخواهد با اروپایی ها وارد گفت وگو گردد و در حال حاضر گفتنش سخت است که ما چه نوع تصمیمی خواهیم گرفت. ما به دنبال برقراری ارتباط میان طرفهای اختلاف در ونزوئلا هستیم.

این صحبتهای وزیر امور خارجه مکزیک پس از آن مطرح می گردد که جان بولتون مشاور امنیت ملی دولت آمریکا گفت، واشنگتن آماده است تا تحریمهای خود را علیه آن دسته از افسران ارشد ارتش ونزوئلا که به خوآن گوآیدو رئیس مجلس ملی ونزوئلا و رئیس جمهور خودخوانده مخالفان ابراز وفاداری نمایند بردارد.

پیش از آن نیز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز در مصاحبه ای با سی بی اس تایید نموده بود که گزینه اعزام نظامیان آمریکایی به ونزوئلا را در دست آنالیز دارد.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5300

به "مکزیک: مخالف مداخله نظامی آمریکا در ونزوئلا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکزیک: مخالف مداخله نظامی آمریکا در ونزوئلا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید