اعتراف ناخواسته سخنگوی کمیته داوران به پنالتی سوخته پرسپولیس

به گزارش مهسان بلاگ، سیدرضا غیاثی سخنگوی کمیته داوران در بخشی از یادداشتش به نوعی نشان داده معتقد است خطای منتظری روی علیپور پنالتی بوده است.

اعتراف ناخواسته سخنگوی کمیته داوران به پنالتی سوخته پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران ،سیدرضا غیاثی سخنگوی کمیته داوران این بار بعد از بازی های هفته هشتم مصاحبه ای با سایت فدراسیون انجام نداده اما یادداشتی در حمایت از فغانی نوشته و اینکه چرا چنینی برخوردهایی با او صورت می گیرد.با این حال او در بخشی از این یادداشت به نوعی نشان داده معتقد است خطای منتظری روی علیپور پنالتی بوده است و همین که فغانی از این صحنه گذشته یا آن را ندیده می تواند به ضرر داور برجشته فوتبال کشورمان باشد.

غیاثی در این بخشش از یادداشتش نوشته: آیا بازیکنانی که به ناحق بعد از هر سوت اعلام خطا دادشان به سکوها می رسید را چه کسی می توانست به راحتی او ساکت کند. اگر اعتبار جهانی او نبود آیا علیپور و هم تیمی هایش به همین راحتی از صحنه پنالتی می گذشتند و بازی در کمال آرامش به سرانجام می رسید؟

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران هم در حمایت از داور عزیزد رانه فدراسیون فوتبال مصاحبه نموده و گفته:با توجه به اینکه این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود، سعی کردیم از بهترین تیم داوری در این مسابقه استفاده کنیم که خوشبختانه فغانی و تیمش توانستند به خوبی این بازی را کنترل و مدیریت نمایند.من بازی را از نزدیک و در استادیوم آزادی دیدم. تیم داوری ما در این مسابقه نمایش و عملکرد خیلی خوب و کم نقصی داشتند و با موفقیت هم به کار خود سرانجام دادند. جا دارد بار دیگر از این طریق به آنها خسته نباشید بگویم. بازی های دربی ها به طور کلی حواشی زیادی دارد.باید در این مواقع داوران باتجربه که هر دو تیم هم قبول داشته باشند انتخاب گردد تا حواشی کمتر گردد.

رئیس کمیته داوران درباره صحبت های فغانی مبنی بر اینکه دیگر نمی خواهد در دربی داوری کند گفت:فکر نمی کنم اینطور باشد. قطعا اگر احتیاج باشد از وی در آینده هم استفاده می کنیم.

3-300

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1839

به "اعتراف ناخواسته سخنگوی کمیته داوران به پنالتی سوخته پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف ناخواسته سخنگوی کمیته داوران به پنالتی سوخته پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید