یک هزار و 600 میلیارد ریال به واحد های نیمه کاره زلزله زده اختصاص یافت

به گزارش مهسان بلاگ، استاندار کرمانشاه از اختصاص یک هزار و 600 میلیارد ریال به واحد های نیمه کاره در شهر سرپلذهاب که به علت گرانی مصالح کار ساخت آن ها به اتمام نرسیده اطلاع داد.

یک هزار و 600 میلیارد ریال به واحد های نیمه کاره زلزله زده اختصاص یافت

به گزارش ، بازوند استاندار کرمانشاه امروز در سفر به شهرستان سرپلذهاب از طرح ساماندهی رودخانه الوند و بازسازی مسکن مهر شهید شیرودی این شهرستان بازدید کرد.

او در بازدید از طرح ساماندهی رودخانه الوند با انتقاد از روند کند اجرای این طرح، با معاون مدیرکل آب منطقه ای استان تماس تلفنی بر قرار کرد که در این تماس قرار بر این شد شرکت آب منطقه ای 20 میلیارد ریال به این پروژه اختصاص دهد تا قبل از آغاز بارش ها این پروژه به اتمام برسد.

استاندار کرمانشاه همچنین از پروژه مسکن مهر سرپلذهاب بازدید کرد و با بیان مطالبات و دغدغه های مردم از مدیرکل راه وشهرسازی استان که در این سفر استاندار را همراهی می کرد خواست تا دومین سالگرد زلزله این پروژه به انتها برسد.

بازوند همچنین در این سفر از اختصاص هزار ششصد میلیارد ریال به واحد های نیمه کاره در شهر سرپلذهاب که به علت گرانی مصالح کار ساخت آن ها به اتمام نرسیده اطلاع داد وگفت: بر این اساس به هر واحد مسکونی نیمه کار با تأیید بنیاد مسکن 12 میلیون تومان پرداخت خواهد شد که این تسهیلات از هفته آینده قابل پرداخت است.

انتهای پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22879

به "یک هزار و 600 میلیارد ریال به واحد های نیمه کاره زلزله زده اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هزار و 600 میلیارد ریال به واحد های نیمه کاره زلزله زده اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید