کلبه هایی که قبل از مرگ باید در آن ها اقامت کنید

به گزارش مهسان بلاگ، کلبه سافاری آفریقایی

خودتان را در یکی از آن سافاری های هیجان انگیز آفریقایی تصور کنید و در یکی از کلبه های سافاری آفریقایی آن هم از نوع لوکسش در وسط طبیعت هستید و حیوانات وحشی هم شما را احاطه نموده اند. در حالی که در کلبه تان هستید و روی مبل نشسته اید ناگهان یک زرافه گردن دراز یا فیلی بزرگ از پنجره در حال نگاه کردن به شما هستند. شاید فکر کنید که این ها رویا هستند اما این طور نیست چون واقعا وجود دارند. سافاری در آفریقا از آن دست تجربه هایی است که در زندگی هر کسی ممکن است فقط یک بار اتفاق بیفتد و بیشتر افراد هم سعی می نمایند تا در طول سفر کمترین هزینه ممکن را بنمایند. البته مطمئا هر کسی توانایی اقتصادی اقامت در چنین کلبه هایی را ندارد اما دوست داریم تا از آن ها اطلاعاتی را به شما بدهیم شاید که وسوسه شوید و برای یکبار در زندگی تان یکی از آن ها را امتحان کنید. با خبرنگاران همراه باشید:

کلبه هایی که قبل از مرگ باید در آن ها اقامت کنید

اقامتگاه سینگیتا گرومتی در تانزانیا (Singita Grumeti Reserves)

این کلبه سافاری آفریقایی تا حالا جوایز بین المللی زیادی را به خاطر فعالیت های طبیعت محبت آمیز اش برده است، مسئولان این کلبه کوشش های زیادی نموده اند تا بتوانند جوامع را گرد هم بیاورند و توریسم و طبیعت را با هم آشتی دهند. سینگیتا در زبان آفریقایی به معنای محل معجزه ها است و واقعا هم کارکنان و هم مهمانانی که در اینجا اقامت می نمایند حداکثر کوشششان را برای نگهداری و حفاظت از حیات وحش و محیط زیست انجام می دهند.

چرا این کلبه منحصر بفرد است: به خاطر داشتن برترین برنامه های حفاظتی طبیعت در کشور تانزانیا.

اقامتگاه لاینز سند ایووری در سابی سند در آفریقای جنوبی (Lion Sands Ivory)

این کلبه در زمینی به مساحت 10000 هکتار قرار گرفته است و یک بهشت واقعی برای دوستداران حیات وحش است. از آن جایی که این کلبه در ارتفاع ساخته شده است کاملا می توان 5 حیوان بزرگ و مشهور آفریقا و گونه های دیگر حیوانات را دید. در این کلبه حتی می توانید خانه درختی خودتان را داشته باشید! تا حالا رویای خوابیدن در زیر ستاره های درخشان را داشته اید؟ این رویا به حقیقت پیوسته است!

چرا این کلبه منحصر بفرد است: کلبه های درختی ای که در این منطقه وجود دارد بدون سقف هستند و در نتیجه می توان منظره فوق العاده ای از آسمان شب داشت. واقعا قابل وصف نیست.

اقامتگاه پارک ملی سینگیتا کروگر در آفریقای جنوبی (Singita Kruger National Park)

2 کلبه ای که در این پارک ملی ساخته شده اند از کلبه های دیگری که معرفی گردید مدرن تر هستند و بیشتر حالت اقامتی دارند تا کلبه سافاری آفریقایی. در این پارک می توانید از بین 2 کلبه موجود یکی را انتخاب کنید، یا کلبه Sweni که در نزدیکی رود Sweni است یا کلبه دوم که معروف تر است و Lebombo نام دارد. اتاق هایی که در این کلبه ها وجود دارند به لانه پرنده های مدرن مشهور شده اند.

چرا این کلبه منحصر بفرد است: می توانید در این کلبه بمانید و منظره بی نظیری از زمین های سافاری هم داشته باشید.

اقامتگاه هوانیب اسکلتون کست کمپ در نامیبیا (Hoanib Skeleton Coast Camp)

اگر دوست دارید که حیات وحشی ا تجربه کنید که به معنای واقعی کلمه گسترده، دور افتاده و بکر باشد هانیب اسکلتون کست کمپ جای است که باید در آن باشید. این کلبه در یک دره وسیع و در نزدیکی پارک ملی اسکلتون کست واقع شده است جایی که فقط تا کیلومترها واحه ای می بینید و بس. این کلبه کمپ مانند از 7 چادر بزرگ تشکیل شده است، چادرهایی البته با امکانات کامل و بسیار لوکس که هر کدام از آن ها فضای جداگانه ای به محیط بیرون دارند.

چرا این کلبه منحصر بفرد است:اینجا تنها مکان برای تماشا شیرهای صحرایی، فیل ها و زرافه ها با این تعداد است.

اقامتگاه رویال مالوانه در آفریقای جنوبی (Royal Malewane)

اگر لوکس بودن کلبه ای که قرار است در آن اقامت کنید در درجه اول است باید رویال مالوانه را انتخاب کنید، جایی که در آن می توانید به سبک پادشاهان آفریقایی در دل جنگل زندگی کنید! این کلبه سافاری آفریقایی، 6 سوییت لوکس ، 2 سوییت رویال و یک خانه آفریقایی دارد و در محیط بیرونی آن هم یک استخر بزرگ رو به حیات وحش وجود دارد. تصور کنید در حالی که در حال شنا کردن در این استخر هستید ناگهان سر و کله یک فیل پیدا می گردد و در کنار استخر می ایستد! علاوه بر ای به علت اینکه این کلبه راهنماهای حیات وحش بسیار با تجربه و خوبی دارد، می تواند یکی از برترین تجربه های آفریقا گردی هم باشد. این اقامتگاه در منطقه پارک ملی کروگر قرار گرفته است و فراوانی پرنده ها و دیگر حیواناتی که در آن جا زیست می نمایند حیرت زده تان خواهد نمود.

چرا این کلبه منحصر بفرد است: یکی از لوکس ترین کلبه های آفریقایی با یکی از برترین تجربه های حیات وحش است.

اقامتگاه سینگیتا سابی سند در آفریقای جنوبی (Singita Sabi Sand)

سینگیتا سابی سند 3 کلبه کاملا متفاوت از هم اما به زیبایی یکسان دارد که در تماشای ترین منطقه آفریقای جنوبی واقع شده است. این اقامتگاه در بخش پایینی رودخانه سند واقع شده است و یکی از این 3 کلبه، کلبه ابونی نام دارد که کلبه ای لوکس است و کاملا حال و هوای سافاری را دارد. دومین کلبه، کلبه بولدرز نام دارد که سعی شده است تا در دکور و وسایل آن از المان های طبیعی اطراف استفاده گردد و سومین و آخرین کلبه هم به نام کستلتون، نمادی از یک خانه مزرعه ای آفریقایی است. هر کدام از این کلبه ها را که انتخاب کنید، می توانید از حیات وحش بکر و همه ویژگی های کلبه سافاری آفریقایی نهایت استفاده را ببرید. سابی سند به خاطر فراوانی حیوانات حیات وحش به خصوص لئوپاردهایش مشهور است.

چرا این کلبه منحصر بفرد است: این منطقه به خاطر فراوانی لئوپاردهایش مشهور است.

منبع: south-african-lodges.com

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 106588

به "کلبه هایی که قبل از مرگ باید در آن ها اقامت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلبه هایی که قبل از مرگ باید در آن ها اقامت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید