فدراسیون تکواندو به رزمایش مؤمنانه پیوست، توزیع 1231 بسته معیشتی میان خانواده های کم برخوردار

به گزارش مهسان بلاگ، مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون تکواندو گفت: با گذشت دو هفته از شروع به کار پویش دست های خدایی تا به امروز، 1231 بسته معیشتی و غذای گرم تهیه و بین خانواده های تکواندوکار کم برخوردار توزیع شده است.

فدراسیون تکواندو به رزمایش مؤمنانه پیوست، توزیع 1231 بسته معیشتی میان خانواده های کم برخوردار

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد شکل گیری یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و یاری مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه، همزمان با ماه مبارک رمضان فدراسیون تکواندو با هدف یاری به خانواده های تکواندوکار کم برخوردار آسیب دیده از ویروس کرونا، پویش دست های خدایی را به صورت کشوری از 7 اردیبهشت ماه راه اندازی کرد.

فاطمه جلالی، مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون تکواندو با اشاره به اقدامات صورت گرفته درباره پویش دست های خدایی گفت: با ابلاغ صورت گرفته، ستادهای استانی این پویش در سراسر کشور راه اندازی شده اند. پس از گذشت دو هفته از شروع فعالیت، 16 استان مازندران، تهران، کردستان، لرستان، اصفهان، گیلان، البرز، سمنان، خوزستان، قم، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، کرمان و اردبیل عملکرد بهتری داشته اند.

جلالی اضافه کرد: استان مازندران بعد از تشکیل ستاد بیشترین فعالیت های صورت گرفته را به خود اختصاص داده است. فراوری بیش از 15 هزار ماسک و توزیع میان خانواده های نیازمند تکواندو، تهیه اقلام ضروری برای 475 خانواده های کم برخوردار این رشته در شهرهای بهشهر، سلمانشهر، آمل، میانرود و تنکابن، فراوری نماهنگ با موضوع پویش توسط ملی پوشان استان از اقدامات صورت گرفته است. همچنین مربیان استان در کارهای جهادی همچون تب سنجی در بخش های ورودی و خروجی استان ها فعالیت گسترده ای داشته اند.

وی در ادامه گفت: استان کردستان به تهیه و توزیع ماسک میان خانواده های نیازمند پرداخت. شناسایی 41 خانواده کم برخوردار و اهدای یاری هزینه 250 هزار تومانی به آنها، معین شدن 15 مربی که شغل اصلی آنها مربیگری است که به آنها مبلغ 70 هزار تومان یاری هزینه وسیله های بهداشتی تعلق گرفته است. شهریه دوره سالانه مربیان را نیز هیئت استان متقبل شده و بسته های معیشیتی 600 هزار تومانی تهیه و در میان خانواده ها توزیع شده است.

مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون تکواندو درباره دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی استان ها گفت: لرستان 300 کیلوگرم برنج در میان خانواده های کم برخوردار تکواندو توزیع نموده است. هیئت تکواندوی تهران نیز 300 بسته معیشتی تهیه و در میان خانواده های کم برخوردار توزیع و ملی پوشان این استان نیز در ترویج این اقدام خداپسندانه با ساخت کلیپ گام مؤثری برداشته اند.

جلالی این طور ادامه داد: هیئت تکواندوی اصفهان نیز دو هزار ماسک، 10 بسته معیشیتی و 200 پرس غذای گرم برای افطار در میان خانواده ها توزیع نموده است. هیئت گیلان هم پس از اهدای بسته های معیشیتی، به ضدعفونی کردن منازل خانواده های شهدای تکواندو با حضور مسئولان پرداخته است. در ادامه این کار خداپسندانه نیز هیئت تکواندوی استان خوزستان همگام با سایر استان ها تا به امروز 90 بسته معیشیتی تهیه و در اختیار خانواده ها قرار داده است.

مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون تکواندو در انتها گفت: گزارش فوق مربوط به دو هفته اخیر است و این پویش همچنان ادامه دارد و اشخاصی که علاقه مند هستند در پویش دست های خدایی مشارکت داشته باشند می توانند به وسیله هیئت های تکواندوی سراسر کشور در این رزمایش ملی شرکت نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48579

به "فدراسیون تکواندو به رزمایش مؤمنانه پیوست، توزیع 1231 بسته معیشتی میان خانواده های کم برخوردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون تکواندو به رزمایش مؤمنانه پیوست، توزیع 1231 بسته معیشتی میان خانواده های کم برخوردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید