سیاسی کاری در شهرداری ورامین جایگاهی ندارد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسین دهقان پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با بازرس استانداری تهران که در اتاق شهردار ورامین با حضور کلیه معاونین شهردار و اعضای شورای شهر برگزار گردید گفت: با توجه به اینکه شهرداری ورامین خدمات عمرانی و فرهنگی مناسبی را در این شهرستان به انجام رسانده است باید بگوییم که این خدمات تداوم خواهد داشت و هیچ منتی بر مردم نیست.

سیاسی کاری در شهرداری ورامین جایگاهی ندارد

وی با بیان اینکه در نظر داریم در راستای هرچه آبادتر شدن این شهرستان خدمات و کوشش های خود را افزایش دهیم اضافه کرد: با کمک خداوند توانستیم در دورترین مناطق ورامین پارک و امکانات ورزشی را فراهم کنیم و سال جاری تنها دوره ای است که شورای شهر ورامین از خود سیستم به یک نفر رای اعتماد داده است .

دهقان با اشاره به اینکه شعار اصلی کار و مدیریت جهادی را سرلوحه قرار داده ایم گفت: سیاسی کاری در شهرداری ورامین جایگاهی ندارد و با تمام توان برای خدمتگذاری مردم کوشش می کنیم و کار و مدیریت جهادی شعار ما بوده است و به آن افتخار می کنیم.

شهردار ورامین گفت: شورای اسلامی شهر ورامین از ترکیب بسیار خوبی که شامل تجربه و آگاهی از ضوابط و قواعد است تشکیل گردیده و این دوره تنها دوره ای است که شورای شهر با شهرداری ورامین همدل و همصدا هستند لذا 98درصد از کارهای شهرداری در شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1237

به "سیاسی کاری در شهرداری ورامین جایگاهی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاسی کاری در شهرداری ورامین جایگاهی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید