سرکنسولگری ایران: تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیما برای انتقال ایرانیان به کشور در دبی به زمین می نشیند

به گزارش مهسان بلاگ، سرکنسولگری ایران در دبی با اشاره به صدور مجوز چند پرواز بدون مسافر از تهران برای انتقال ایرانی ها به کشور بیان کرد تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیما متعلق به ماهان و ایران ایر در فرودگاه آل مکتوم به زمین می نشیند.

سرکنسولگری ایران: تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیما برای انتقال ایرانیان به کشور در دبی به زمین می نشیند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، در پی توقف پروازها از امارات عربی متحده از مبدا و به مقصد ایران در پی شیوع ویروس کرونا و مشکل پیش آمده برای هموطنان ایرانی، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی در ارتباط با انتقال مسافران ایرانی از دبی به تهران اطلاعیه ای به توضیح زیر صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن دلجویی و تشکر از صبر هم میهنان عزیز و گرانقدر که طی چند روز گذشته به علت توقف یکباره پروازها از سوی دولت امارات و تاخیر در صدور مجوز برای انتقال و بازگشت هموطنان به کشور، در فرودگاه های دبی و شارجه با مشکلاتی روبرو شدند، به اطلاع می رساند با پیگیری های فشرده و شبانه روزی اجرا شده از سوی وزارت امور خارجه در ایران و سایر دستگاه های ذیربط، بالاخره مجوز چند پرواز بدون مسافر از تهران برای انتقال مسافران صادر و تا ساعتی دیگر پرواز شماره 62 هواپیمایی ماهان و پس از آن نیز یک فروند هواپیمای شرکت ایران ایر در فرودگاه آل مکتوم دبی به زمین خواهند نشست.

به گزارش فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران پنجشنبه هشتم اسفند ماه درباره توقف یکباره و از قبل اعلام نشده پروازهای امارات به کشورمان و بالعکس گفته بود که کوشش ها و پیگیری های بی وقفه ای از سوی وزارت امور خارجه و نمایندگی های ایران در ابوظبی و دبی با مسئولان ذیربط سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت خارجه در محل و سفارت امارات در تهران برای کسب مجوز پرواز شرکتهای هواپیمایی ایرانی صورت گرفته و افزوده بود: براساس آخرین اطلاعات، موافقت اصولی برای ارائه مجوز پروازها صادر شده و به زودی پروازهای مربوطه انجام خواهد گرفت.

به گزارش فارس، در پی شیوع ویروس کرونا، هواپیمایی امارات پروازها از مبدا و به مقصد ایران را برای یک هفته لغو کرد.

در بیانیه ای که این شرکت منتشر کرد، آمده است: تمام پروازهای مسافری و باری از مبدا یا به مقصد ایران یک هفته متوقف می گردد که ممکن است تمدید گردد.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 37133

به "سرکنسولگری ایران: تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیما برای انتقال ایرانیان به کشور در دبی به زمین می نشیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرکنسولگری ایران: تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیما برای انتقال ایرانیان به کشور در دبی به زمین می نشیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید