خیر ارسنجانی با اهدای 2 راس اسب ناجی طبیعت شد

به گزارش مهسان بلاگ، بهرام حسن شاهی خیر ارسنجانی 2 راس اسب برای حفاظت و حراست از جنگل ها و مراتع و مقابله با آتش سوزی ها به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان اهدا کرد.

خیر ارسنجانی با اهدای 2 راس اسب ناجی طبیعت شد

به گزارش از ، حسن خسروانیان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان گفت: با توجه به وسعت عرصه های جنگلی و وجود ارتفاعات با پوشش انبوه درختان و درختچه های جنگلی و گونه های متنوع دارویی کمیاب در این شهرستان، حفاظت از آن ها در برنامه سازمانی و کاری اداره واقع شده است که در سال های اخیر خشکسالی های فراوان، موجب وقوع حریق در این عرصه های خدادادی شده است.

او با بیان اینکه وجود منطقه ها صعب العبور امکان مقابله با بحران حریق را با مسائل زیادی روبرو کرده است، افزود: در زمان حریق با توجه به نبود راه دسترسی موتوری و خودرویی در قسمت هایی از منطقه ها جنگلی و با ارزش شهرستان، امکان تجهیز و تدارک نیرو ها وجود نداشت که عملیات امداد با کندی روبرو بود.

خسروانیان با بیان اینکه غیرت و فهم شهروندان طبیعت دوست در زمینه حفاظت از جنگل ها ستودنی است، اظهار کرد: یکی از خیران طبیعت دوست ارسنجانی در اقدامی شایسته و خداپسندانه با حضور در محل اداره منابع طبیعی و انجام هماهنگی لازم و به منظور مرتفع نمودن مسائل پیش رو، 2 راس اسب خود را به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اهداء کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان ضمن قدردانی از اقدام بسیار ارزشمند خیر طبیعت دوست و سایر خیرانی که امسال منشاء خیر و برکات بودند، اظهار امیدواری کرد کماکان وفاق و همدلی موجود میان مردم طبیعت دوست و متولیان عرصه های منابع طبیعی استمرار داشته و اقدامات خیران زمینه ارتقای فرهنگ منابع طبیعی را جهت نسل های آینده فراهم سازد.

شهرستان ارسنجان که 79 هزار هکتار اراضی جنگلی را در خود جای داده است، در فاصله 125 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 96831

به "خیر ارسنجانی با اهدای 2 راس اسب ناجی طبیعت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیر ارسنجانی با اهدای 2 راس اسب ناجی طبیعت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید