خبرنگاران انتخابات دومین مجمع ملی جوانان در انتظار مشخص شرایط کرونا

به گزارش مهسان بلاگ، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: برای برگزاری انتخابات دومین مجمع ملی جوانان، در انتظار تعیین شدن شرایط کرونا هستیم که در این راستا سه راه حل در نظر گرفته شده که به سبب ضرورت، هرکدام از آنها اجرایی خواهد شد.

خبرنگاران انتخابات دومین مجمع ملی جوانان در انتظار مشخص شرایط کرونا

سجاد سالک عصر روز دوشنبه در ملاقات با اعضای سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان آذربایجان غربی گفت: نامشخص بودن شرایط کرونا و تغییرات مداوم آمار مبتلایان به این بیماری، برگزاری انتخابات دومین مجمع ملی جوانان را که قرار است در مشهد برگزار گردد، دچار چالش نموده است.

وی ادامه داد: اواخر مهر درصورت بهبود شرایط بیماری به میزبانی مشهد، برگزاری انتخابات در یکی از 2 شهر کرج یا ارومیه یا برگزاری انتخابات به صورت محدود در ستاد جوانان وزارت ورزش و جوانان، سه گزینه در نظر گرفته شده برای برگزاری انتخابات است.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پیگیری مسائل سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان توسط معاونت امور جوانان وزارتخانه اعلام کرد: لیست سمن هایی که به دلیل بیماری کرونا دچار آسیب شده اند، به تفکیک هزینه آسیب به ستاد ملی کرونا ارسال شده است.

سالک با اشاره به لزوم احداث خانه جوانان در آذربایجان غربی اظهار کرد: تامین اعتبار احداث این طرح را از سوی وزارت ورزش و جوانان پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان در سفری یک روزه به استان آذربایجان غربی، ابتدا مجموعه ورزشی خصوصی ساز برادران کامیار در شهرستان مهاباد را افتتاح و بعد از بازدید از استادیوم هفت هزار نفری این شهر، با سمن های حوزه جوانان این استان ملاقات و گفت وگو کرد.

قرار است، انتخابات مجمع ملی جوانان، شهریور ماه جاری برگزار گردد.

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 59677

به "خبرنگاران انتخابات دومین مجمع ملی جوانان در انتظار مشخص شرایط کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتخابات دومین مجمع ملی جوانان در انتظار مشخص شرایط کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید