کارکردن با تراکتورسازی لذتبخش است، شعور پرشورها بی نظیر است

به گزارش مهسان بلاگ، کاظم محمودی در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص شرایط تراکتورسازی در آستانه دربی تبریز مقابل ماشین سازی در هفته ششم رقابت های لیگ برتر گفت: خوشبختانه هرچه زمان می گذرد بازیکنان به آمادگی خوبی می رسند. شناخت آنها از همدیگر در حال کامل شدن است و همین روند باعث خواهد شد تا هر هفته بازی های بهتری را ارائه دهیم.

کارکردن با تراکتورسازی لذتبخش است، شعور پرشورها بی نظیر است

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره عملکرد بازیکنان جدید این تیم گفت: اسکلت اصلی تیم تغییر نموده است. بازیکنان طراز اول به جمع ما اضافه شدند. اما برای هماهنگی بین آنها احتیاج به زمان بود. از بازی قبلی مقابل سپاهان شرایط کیفی تیم بهتر گردیده است و همین موضوع نوید روزهای خوبی برای تراکتور می دهد.

وی درباره دربی هفته ششم تبریزی ها بین تراکتورسازی و ماشین سازی اضافه کرد: از این بازی فقط برد می خواهیم. کادر فنی تیم حریف تغییر نموده است و قطعا آنها با انگیزه بالا بازی می نمایند تا خودشان را نشان دهند. شاید خیلی ها بگویند دربی های تبریز معمولا با حضور تماشاگران کمتری برگزار گردیده است اما مطمئن هستم هواداران فهیم فوتبالی تراکتور در این بازی ما را تنها نخواهند گذاشت. آنها واقعا شعور فوتبالی بالایی دارند. هم پرشورند و هم باشعور. درک کاملی از وضعیت تیم که بطور کلی تغییر نموده است دارند و همین موضوع می تواند به ما کمک کند تا با آرامش بیشتری به اهدافمان فکر کنیم.

محمودی درباره شانس قهرمانی تراکتور در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر توضیح داد: صحبت درباره قهرمانی خیلی زود است. بازی به بازی پیش می رویم و هدفمان بهبود کیفی تیم است. بازیکنان باتجربه مثل مسعود شجاعی، دژاگه، فروزان و طیبی خیلی خوب توانسته اند بازیکنان جوان تیم را راهنمایی نمایند. جان توشاک هم به عنوان یک مربی کاربلد و حرفه ای توانایی های بالای خود را به ما نشان داده است. واقعا کار کردن در اتمسفر تراکتورسازی که هواداران اینچنینی را به عنوان حامی تیم دارد لذتبخش است. بردن تراکتور برای حریفانش کار خیلی سختی خواهد بود.

وی در خصوص احتمال جذب مدافع برای تراکتورسازی گفت: آقای زنوزی به عنوان مالک باشگاه و آقای اسدی که مدیرعامل باشگاه هستند نشان داده اند اهل در بوق و کرنا کردن خریدها نیستند. در آرامش کارها را دنبال می نمایند تا گزینه مدنظر کادرفنی جذب گردد.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 704

به "کارکردن با تراکتورسازی لذتبخش است، شعور پرشورها بی نظیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارکردن با تراکتورسازی لذتبخش است، شعور پرشورها بی نظیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید