مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان بوشهر تمدید شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مازیار هوشمند بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 100 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، اضافه نمود: با توجه به استقبال و تقاضای تعداد کثیری از همکاران و علاقمندان به شرکت در این جشنواره، و همچنین رقابت مؤثر و حضور هرچه بیشتر اصحاب رسانه استان در این رویداد بزرگ فرهنگی، با موافقت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهات ارسال آثار تا 15 دی ماه امسال تمدید شد. وی گفت: شرکت نمایندگان تا 15 دی ماه می توانند آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.boushehr.pressfestival.ir بارگزاری نمایند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان بوشهر تمدید شد

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر اعلام کرد: جشنواره در سه بخش حرفه ای، موضوعی و ویژه برگزار می گردد، که بخش حرفه ای جشنواره شامل سرمقاله، مقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش (خبری تحلیلی تحقیقی، خبر، تیتر، عکس (خبری - گزارش تصویری)، طنز و کاریکاتور، گرافیک، طراحی و صفحه آرایی است.

هوشمند با اشاره به این که آثار بخش موضوعی در سه حوزه اقتصاد مقاومتی، محیط زیست و بحران آب و حقوق شهروندی آنالیز و داوری خواهد شد، اضافه کرد: بخش ویژه این جشنواره با توجه به اهمیت منطقه عسلویه به موضوع عسلویه، پایتخت انرژی ایران اختصاص داده شده است.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر با اشاره به برگزاری اختتامیه این جشنواره در دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: اختتامیه جشنواره مطبوعات استان با حضور مقامات فرهنگی کشور، مسئولین استانی، صاحبان رسانه، مدیران مسئول، خبرنگاران و سایر فعالین رسانه ای استان در روز 17 بهمن ماه و هم زمان با جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

هوشمند با اشاره به اینکه آثار ارسالی به جشنواره می بایست از اول مهرماه 94 تا انتها شهریورماه 97 در رسانه های دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات (نشریات مکتوب، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و رسانه های الکترونیک غیر برخط) که مبدأ فعالیت آنان در استان بوشهر می باشد، منتشر و چاپ شده باشد، اضافه کرد: آثار چاپ شده در رسانه های لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن های داخلی ادارات، امکان شرکت در جشنواره را ندارند.

وی همچنین مطرح کرد: شرکت نمایندگان می توانند علاوه بر شرکت در بخش حرفه ای جشنواره، حداکثر در دو بخش دیگر، و در هر رشته حداکثر با سه اثر در جشنواره شرکت نمایند.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3259

به "مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان بوشهر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان بوشهر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید