محسن وزیری مقدم در رم دفن می گردد، مبارزه هنرمند با سرطان روده

به گزارش مهسان بلاگ، هامون وزیری مقدم فرزند محسن وزیری مقدم هنرمند نقاش و طراح و پژوهشگر که صبح امروز 16 شهریور در رم درگذشت، درباره فوت این هنرمند پیشکسوت به خبرنگاران گفت: پدرم حدود دو سال بود که سرطان روده داشت و از آنجایی که سرطان در سنین بالا روند کندی دارد، مدام در حال جنگ با این بیماری بود اما از یک هفته پیش به دلیل برونشیت شدید تنفسی در بیمارستانی در رم بستری گردیده بود و درنهایت امروز صبح 16 شهریورماه در بیمارستان و در آرامش چشم از دنیا فروبست.

محسن وزیری مقدم در رم دفن می گردد، مبارزه هنرمند با سرطان روده

وی در مورد تدفین پیکر استاد وزیری مقدم در رم یا ایران شرح داد: تصمیم داریم پدرم را در قبرستانی که متعلق به هنرمندان ایتالیایی است، دفن کنیم چراکه جایی که محسن وزیری مقدم در هنر مدرن شکوفا شد، این شهر بود.

وزیری مقدم بیان نمود: آخرین کاری که محسن وزیری مقدم در رم انجام داد، مربوط به اکتبر 2017 بود که یک کار شنی در اندازه 9 در 7 متر را کلید زد و به سرانجام رساند. همچنین تیرماه 97 نیز نمایشگاهی با عنوان نقش برجسته های هندسی محسن وزیری مقدم در گالری اعتماد برپا شد. وی در آن موقع بیمار بود اما مدام در حال جنگ بود و بعد از مدتی ضعف در بدنش به وجود آمد.

وی در سرانجام به چاپ کتابی از زندگینامه پدرش اشاره نمود و گفت: کتاب یادمانده ها محسن وزیری مقدم شامل زندگینامه، خاطرات و سفرنامه های او دو هفته پیش توسط انتشارات نظر منتشر شد و به بازار آمد و وقتی کتاب را به پدرم نشان دادم خیلی خوشحال شد.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1140

به "محسن وزیری مقدم در رم دفن می گردد، مبارزه هنرمند با سرطان روده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن وزیری مقدم در رم دفن می گردد، مبارزه هنرمند با سرطان روده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید