فوتبال دنیا، پاسخ لئوناردو بونوچی به کاربر اینترنتی که برای فرزند بیمارش آرزوی مرگ کرد!

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال – لئوناردو بونوچی پاسخ کاربر اینترنتی که در یکی از شبکه های اجتماعی برای فرزند بیمار او آرزوی مرگ کرد، پاسخ داد.

فوتبال دنیا، پاسخ لئوناردو بونوچی به کاربر اینترنتی که برای فرزند بیمارش آرزوی مرگ کرد!

به گزارش خبرنگاران، فصل 17-2016 آخرین فصل از دوره اول حضور لئوناردو بونوچی در یوونتوس پیش از رفتن به میلان برای او روزهای سختی را به همراه داشت. در آن موقع زندگی حرفه ای او تحت تأثیر بیماری سختی که فرزندش متئو به آن دچار شد، قرار گرفته بود و خیلی ها برای بونوچی پیغام های حمایت آمیز می فرستادند، اما پیغام یک کاربر اینترنتی در فضای مجازی کام او را تلخ تر کرد.

متئو بونوچی بهبودی اش را به دست آورد، اما مدافع یوونتوس خاطره آن پیغام تلخ در اینستاگرام که در آن برای خودش و هر دو فرزندش آرزوی مرگ گردیده بود را از یاد نبرده است و او در استوری اخیرش در اینستاگرام به آن کاربر اینترنتی پاسخ داد.

بونوچی گفت: شاید یک روز ما در جهانی بهتری زندگی کنیم. فعلاً اما من می خواهم فرزندانم را از این جهان (شبکه های اجتماعی) که ساکنانش را چنین آدم هایی تشکیل داده اند، دور نگه دارم، جهانیی که ژست ها، حرف ها و افکارش بوی خشونت می دهد. حالا برو به کارت ادامه بده: پروفایت را حذف کن، تغییرش بده، به یکی زنگ بزن تا کمکت کند. متأسفانه هیچ کسی به تو از شر شخصیت منزجرکننده ای که برای خودت ساختی نجات نمی دهد.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1372

به "فوتبال دنیا، پاسخ لئوناردو بونوچی به کاربر اینترنتی که برای فرزند بیمارش آرزوی مرگ کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پاسخ لئوناردو بونوچی به کاربر اینترنتی که برای فرزند بیمارش آرزوی مرگ کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید