فوتبال دنیا، دنی آلوز: نقدها باعث پخته تر شدن نیمار می گردد، به او گفتم یک جای کار می لنگد

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا - دنی آلوز معتقد است اظهار نظرهای منفی که در مورد نیمار می گردد، باعث قویتر شدن او می گردد.

فوتبال دنیا، دنی آلوز: نقدها باعث پخته تر شدن نیمار می گردد، به او گفتم یک جای کار می لنگد

به گزارش خبرنگاران، نیمار به خاطر حرکات اغراق آمیزی که در جام جهانی 2018 روسیه در تیم ملی فوتبال برزیل داشت، باعث شد تا نقدها زیادی از وی گردد. ستاره پاری سن ژرمن هم پس از جام جهانی قول داد که در رفتار خود تجدید نظر کند، اما تأکید کرد که در جام جهانی 2018 خطاهای زیادی روی او صورت گرفت و اغراقی در این بین ننموده است.

دنی آلوز هم در حمایت از هم تیمی خود در تیم ملی فوتبال برزیل و پاری سن ژرمن گفت: در زندگی، گاهی اتفاقاتی می افتد که باعث پخته تر شدن شما می گردد و شما را به این درک می رساند که باید به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای پیشرفت کنید. من زیاد با نیمار صحبت نموده ام. به اعتقاد من، او اکنون بازیکن باتجربه تری است و نقدهای که به وی در جریان جام جهانی شد، باعث خواهد شد تا او بازیکن پخته تری به لحاظ رفتاری گردد.

مدافع پاری سن ژرمن در تکمیل صحبت هایش گفت: باید کودک دورن را کنار بگذارید و مرد شوید و وقتی مرد شدید تصمیمات و رفتارهای شما نیز پخته تر می گردد. به نیمار گفتم که اگر همه از تو انتقاد می نمایند و این حرف تنها یکی، دو نفر نبود، بدان که یک جای کار می لنگد. همه ما ایرادهایی داریم اما نباید روی ایرادهای یک نفر تمرکز کنیم. در زندگی باید سعی کنیم به تکامل برسیم چون همه ما باهوش هستیم.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1398

به "فوتبال دنیا، دنی آلوز: نقدها باعث پخته تر شدن نیمار می گردد، به او گفتم یک جای کار می لنگد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، دنی آلوز: نقدها باعث پخته تر شدن نیمار می گردد، به او گفتم یک جای کار می لنگد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید