سپاهان هواداران با معرفتی دارد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه‌نویی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم پیکان تهران ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: پیکان تیمی با برنامه ای است و کادر فنی خوبی دارد. فردا نیز با دو هدف نخورد نقل و استفاده از ضد حملات در میدان حاضر می شود و ما نیز برای این تیم برنامه خود را داریم.

سپاهان هواداران با معرفتی دارد

وی با بیان اینکه سپاهان هنوز نیاز به زمان دارد، افزود: ما در ابتدا با دو مشکل مواجه بودیم. نخست نگرش بازیکنان و دیگر تغییراتی که در تیم ما به وجود آمده بود اما خوشبختانه هفته به هفته در حال بهبود هستیم و آینده روشنی در پیش روی سپاهان وجود دارد اما هنوز نیاز به زمان داریم.

سرمربی سپاهان پیرامون استقبال هواداران از این تیم افزود: تیم سپاهان متعلق به هواداران است و همیشه هواداران با معرفتی داشته است. من مطمئن هستم که فردا استقبال خوبی از این بازی خواهد شد و از هواداران می‌خواهم که همواره به تیم حریف احترام بگذارند و انرژی خود را صرف تیم خود کنند.

وی پیرامون بازیکن جدید مجارستانی این تیم توضیح داد: بازیکن ما از یک قاره دیگر به ایران آمده و خوشبختانه نگرشی که درباره ایران داشته است تغییر کرده اما هنوز برای رسیدن به شرایط ایده‌آل حداقل دو هفته زمان نیاز دارد.

قلعه‌نویی پیرامون حواشی ایجاد شده در مورد رقم های قرارداد بازیکنان سپاهان بیان کرد: متاسفانه این اخلاق حرفه ای نیست و من از کسانی که این حواشی را ایجاد می کنند. می خواهم که به تیم خود بپردازند و در مورد دیگر تیم ها اظهار نظر نکنند.

وی همچنین درباره شرایط محمد کریمی بازیکن جوان سپاهان بیان کرد: زمانی که امید ابراهیمی به سپاهان آمد این قدر فضای مجازی و حواشی وجود نداشت. محمد کریمی بازیکن جوان و آینده دار است و ما باید مراقب او باشیم که درگیر حواشی نشود اما خود او نیز برای اینکه به جایگاهی که لایق آن است برسد باید از کسانی مثل محرم نویدکیا مهدی رجب زاده و امید ابراهیمی الگوبرداری کند.

به گزارش خبرنگاران، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران به دلیل تاخیر در پرواز این تیم در نشست خبری حاضر نشد.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: mehrnews.com
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 126

به "سپاهان هواداران با معرفتی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان هواداران با معرفتی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید