رازی که انتقال نیمار به رئال را پیچیده تر می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نیمار بازیکن مورد علاقه فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید است. پرس 300 میلیون یورو آماده نموده تا او را به خدمت بگیرد، اما این احتمال را هم می دهد که برای پنجمین سال پیاپی در جذب او ناکام بماند.

رازی که انتقال نیمار به رئال را پیچیده تر می نماید

ستاره برزیلی تصمیم گرفته این فصل را هم در فرانسه و تیم فوتبال پاری سن ژرمن بماند و از طرفی باشگاه فرانسوی هم حاضر به فروش او نیست. با این حال مادرید همه تلاشش را برای متقاعد کردن سران ثروتمند پاریس برای این انتقال می نماید.

پرس چندی پیش اعلام نموده برنامه ای برای خرید نیمار ندارد، اما این واقعیت موضوع نیست، بلکه چون می داند مجبور است حداقل یک سال دیگر ناکامی در جذب نیمار را تجربه کند این طور گفته است.

به ادعای دیلی اکسپرس موضوع پیچیدهتر از این است و خود نیمار دوست دارد در لندن باشد. در نتیجه اگر قرار باشد او از پاریس برود هم شانس رئال بسیار کم و شانس حضور او در تیمی لندنی بسیار زیاد است. البته که هر تیمی بخواهد او را به خدمت بگیرد باید حداقل 222 میلیون یورو برایش بپردازد و این برای بسیاری از تیم ها کاری سخت است.

تیم های برتر لندن چلسی، آرسنال و تاتنهام هستند که از این میان تنها چلسی با مالک ثروتمند روسش است که توان پرداخت چنین رقمی را دارد.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1021

به "رازی که انتقال نیمار به رئال را پیچیده تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رازی که انتقال نیمار به رئال را پیچیده تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید