تیم ترکیه ای رقیب میلان برای جذب فابرگاس شد

به گزارش مهسان بلاگ، روسونری برای جدی هافبک اسپانیایی تیم فوتبال چلسی رقیبی از سوپرلیگ ترکیه پیدا نموده است.

تیم ترکیه ای رقیب میلان برای جذب فابرگاس شد

به گزارش خبرنگاران ، در حالی که از میلان به عنوان مشتری اصلی جذب سسک فابرگاس به عنوان بازیکن قرضی در خاتمه فصل جاری نام برده می گردد، اکنون باشگاه فنرباغچه هم به خرید این بازیکن اسپانیایی تمایل پیدا نموده و گفته می گردد که با باشگاه چلسی هم وارد مذاکره شده است تا او را در ماه ژانویه از چنگ میلان درآورد.

فابرگاس 31 ساله در حال حاضر تا خاتمه فصل با چلسی قرارداد دارد. این یعنی که او در خاتمه فصل می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که می خواهد ملحق گردد و مذاکراتش را هم از ماه ژانویه شروع کند. فابرگاس زیر نظر مائوریتزیو ساری فرصت چندانی برای بازی در ترکیب اصلی چلسی نداشته است.

روسونری هرگز تمایل خود برای جذب فابرگاس را پنهان ننموده اما محدودیت های اعمال شده به این باشگاه به دلیل نقض قانون بازی جوانمردانه مالی شرایطش را برای خرید بازیکن سخت نموده است.

طبق آخرین گزارش ها، میلان به فابرگاس گفته است که تنها به عنوان بازیکن آزاد می تواند به این تیم ملحق گردد. بنابراین او برای اینکه بتواند در ماه ژانویه به ایتالیا برود دو گزینه بیشتر ندارد: یا اینکه قراردادش با چلسی را زودتر از موعد فسخ کند یا چلسی را متقاعد کند که به او اجازه دهد به عنوان بازیکن قرضی راهی سن سیرو گردد.

در همین حال فنرباغچه آماده است که رقم مورد نظر چلسی را برای خرید فابرگاس در ماه ژانویه بپردازد و رئیس این باشگاه هم در حال حاضر در لندن است تا با آبی پوشان لندن مذاکره کند.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4127

به "تیم ترکیه ای رقیب میلان برای جذب فابرگاس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ترکیه ای رقیب میلان برای جذب فابرگاس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید