تبریک برانکو به مودریچ: افتخار می کنم که مربی ات بوده ام

به گزارش مهسان بلاگ، افتخار می کنم که در دوران حرفه ای مودریچ، در لحظاتی که او نخستین گام ها را برای رسیدن به بالاترین سطح برمی داشت، نقش داشته ام.

تبریک برانکو به مودریچ: افتخار می کنم که مربی ات بوده ام

به گزارش خبرنگاران ، یکی از بهانه های کری خوانی کی روش و برانکو، بازیکنان هموطن آنها بودند. لوکا مودریچ و کریستیانو رونالدو که اولی بعد از درخشش و نایب قهرمانی در جام دنیای 2018، بالاتر از رونالدو به عنوان بهترین بازیکن اروپا معرفی گردید. به همین بهانه، به روزنامه vecernji کرواسی به سراغ مربیانی رفته که سابقه همکاری با ستاره کروات رئال را داشته اند و اتفاقا برانکو ایوانکوویچ هم یکی از آنهاست.

زمانی که برانکو سرمربی دینامو زاگرب کرواسی بود، لوکا مودریچ در همین تیم زیرنظر او بازی می کرد و حالا مرد کروات گفته افتخار می نماید که در فوتبال این بازیکن نقش داشته است: افتخار می کنم که در دوران حرفه ای مودریچ، در لحظاتی که او نخستین گام ها را برای رسیدن به بالاترین سطح برمی داشت، نقش داشته ام. بی اندازه به اینکه نقشی در ماجراجویی این بازیکن داشته ام، افتخار می کنم.

سرمربی پرسپولیس که پیش از این نایب قهرمانی و دریافت جایزه بهترین بازیکن جام دنیای را به مودریچ تبریک گفته بود، این بار بهترین شدنش در فوتبال اروپا را در اینستاگرام خود منعکس نموده و به او تبریک گفته است. چیزی که خودش درباره ی آن می گوید: در اینستاگرام به مودریچ تبریک گفتم تا به هواداران ایرانی ام نشان دهم که چقدر به او افتخار می کنم. لوکا شایسته عناوینی است که تاکنون به دست آورده و قطعاً شایستگی انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن تاریخ کرواسی را هم دارد. مودریچ شایسته کسب عنوان مرد سال فوتبال اروپا بود. او بهترین بازیکن جام دنیای شد، در هجام دنیای با تیم ملی کرواسی به عنوان نایب قهرمانی رسید، با رئال مادرید در لیگ قهرمانان به قهرمانی رسید، چند سالی است که بهترین هافبک دنیا است و حالا هم به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب گردیده است.

برانکو سپس از دلایل پیشرفت ستاره این روزهای فوتبال کرواسی می گوید: مودریچ دنبال پول نرفت و پول انگیزه اش نیست. بله، لوکا درآمد خوبی دارد اما او همیشه به فکر نتیجه دریافت تیمش بوده و برای این کوشش نموده و در سن 32 سالگی هم هنوز همین کار را می نماید. مودریچ بهترین است چون خیلی از بازیکنان به اولین پولی که بدست می آورند خیلی توجه می نمایند اما لوکا توجهی به این چیزها نداشت و نتیجه دریافت تیم برایش مهم تر بود.

2 - 350

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 940

به "تبریک برانکو به مودریچ: افتخار می کنم که مربی ات بوده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک برانکو به مودریچ: افتخار می کنم که مربی ات بوده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید