8 درصد در استان کرمان کسری بودجه داریم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، جعفر رودری پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان بیان داشت: دو مطلب مهم در ارتباط با برنامه ریزی در خصوص بودجه 98 وجود دارد که دستگاه های متولی باید در اجرای آن اقدام نمایند.

8 درصد در استان کرمان کسری بودجه داریم

وی اضافه نمود: بهره گیری از موقعیت زمانی در جهت استفاده از بودجه 98 برای استان بسیار مهم است زیرا در مدت زمانی که اجرای پروژه ها رخ داده ما تجربه های زیادی داشتیم و نسبت به کشور عقب هستیم که شاید علت آن این بوده که جا برای کار زیاد نبوده است.

رودری ادامه داد: همچنین استفاده از خود ظرفیت های بودجه 97 طبق بودجه و قانون برنامه یک ساله دولت است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریزی استان کرمان توضیح داد: بودجه، برنامه یک ساله دولت برای اجرای طرح های ارائه گردیده است و نباید بودجه را فقط در مواردی که ابلاغ گردیده در نظر بگیریم زیرا باید همه ظرفیت ها در گام اول احصا و استفاده گردد.

رودری گفت: زمان پیگیری بودجه به لحاظ تاکیدی و کارشناسی در حال حاضر است تا بتوانیم با برنامه ریزی از بودجه 98 استفاده کنیم.

وی یادآور شد: تناسب تخصیص اعتبارات هزینه ای در سه ماهه سوم مبتنی بر عملکرد استان که بودجه ریزی گردیده در دستور کار است و در حوزه اعتبارات هزینه ای تا به حال تمامی موافقت نامه ها مبادله گردیده و در خصوص استقرار بودجه ریزی عملیاتی از سال گذشته که مورد تاکید قرار گرفته به صورت 100 درصد تبیین و کار انجام گرفته است.

رودری گفت: 42 درصد تخصیص شش ماهه داریم و آماری که استان بر اساس آن برنامه ریزی نموده 197 میلیارد تومان است که 167 میلیارد تومان آن حقوق و مزایا است که 36 درصد این آمار را به خود اختصاص می دهد که هشت درصد کسری بودجه داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه استان کرمان ابراز کرد: باید در شش ماهه 50 درصد تخصیص می داشتیم که کسری تخصیص داریم که از مدیران خواهش داریم این مطلب را مد نظر بگیرند.

وی اضافه نمود: در خصوص بحث تملک یک هزار و 613 میلیارد تومان ابلاغیه صادر کردیم که تخصیص های ارائه گردیده نسبت به سال قبل بیشتر است و سرجمع تملک ها 42.9 می باشد که از این آمار 693 میلیارد تومان به استان واصل گردیده است.

رودری به موضوع بازنشستگی اشاره نمود و بیان داشت: بازنشسته های 97 جزو اولویت های اول ما نیستند و بر اساس برنامه قبل از سال 96 ما هیچ گونه تعهدی نداریم. از سال 96 به بعد 252 نفر باز نشسته داریم که 21 میلیارد تومان حقوق بازنشستگی به آن ها تعلق می گیرد که در ردیف ملی این بودجه در نظر گرفته گردیده است.

وی اضافه نمود: هشت میلیارد تومان مربوط به ماده استفاده از مرخصی است که تخصیص داده خواهد شد؛ همچنین سال جاری آمار بازنشسته های ما 343 نفر بوده که نسبت به سال گذشته افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1435

به "8 درصد در استان کرمان کسری بودجه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 درصد در استان کرمان کسری بودجه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید