150 میلیارد ریال پروژه در بردخون افتتاح یا کلنگ زنی می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی اخلاقی چهارشنبه شب در آستانه هفته دولت در گفت وگو با خبرنگاران گفت: شعار هفته دولت سال جاری شفافیت، کارآمدی و اطلاع رسانی است که رسانه ها در این زمینه نقش شایسته ای دارند.

150 میلیارد ریال پروژه در بردخون افتتاح یا کلنگ زنی می گردد

وی اضافه نمود: هفته دولت فرصت مناسبی است که با اطلاع رسانی، کوشش ها، خدمات و اقدامات انجام شده به مردم گفته گردد.

بخشدار بردخون با اشاره به طرح ها در منطقه گفت: در هفته دولت طرح هایی در زمینه های مختلف به بهره برداری یا شروع عملیات می رسد که شامل نوسازی مدارس 35 میلیارد ریال، راهداری 550 میلیون ریال، ورزش و جوانان 400 میلیون ریال است.

وی اضافه نمود: منابع طبیعی 10 میلیارد ریال، مخابرات هشت هزار و 100 میلیون ریال، آب روستایی 18 میلیارد ریال، جهاد کشاورزی 350 میلیون ریال و بهداشت و درمان شش میلیارد ریال بخش دیگری از پروژه های آماده بهره برداری است.

اخلاقی ادامه داد: 42 میلیارد و 300 میلیون ریال در روستاها توسط دهیاری ها و بنیاد مسکن هزینه گردیده که شامل 18 میلیارد ریال اعتبارات دهیاری ها و 24 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبارات بنیاد مسکن است.

وی با بیان اینکه اعتبارات دهیاری ها از درآمدهای داخلی و ارزش اضافه نموده است، گفت: پروژه های بنیاد مسکن با 20 میلیارد ریال مجموع اعتبارات نفت و بقیه اعتبارات کمیته برنامه ریزی تأمین گردیده است.

نماینده عالی دولت در بخش ابراز داشت: پروژه های روستاها شامل اجرای طرح های هادی، زیرسازی و آسفالت، ساماندهی پارک های روستایی، سنگ فرش، نصب المان های زیبایی، فضای سبز، اجرای چمن ورزشی بازنگری در طرح های هادی است.

وی ادامه داد: در حوزه شهری نیز اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل ارزش اضافه نموده و درآمدهای داخلی که شامل پروژه های زیرسازی، سنگ فرش کوچه ها و معابر، خرید ماشین آلات، بازسازی المان های شهری و ساماندهی بوستان های شهری و محله ای است.

وی از حضور و مشارکت ادارات، دهیاری ها و شهرداری در برنامه های فرهنگی، مذهبی، ورزشی، اجتماعی و آموزشی تفدیر کرد و گفت: شیرینی همه پروژه ها و اقدامات برای مردم است که از حمایت های استاندار و معاونت ها، نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل، فرماندار و معاونین، مسؤلان شهرستان و بخش، شوراها، دهیاری ها و مردم تقدیر می گردد.

بخشدار بردخون امیدآفرینی در بین مردم را ضروری دانست و یادآور شد: مدرسه امیر کبیر پس از حدود 8 سال از شروع ساخت با تاکید و نگاه ویژه استاندار مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام با حضور استاندار به بهره برداری می رسد.

وی اعلام نمود: در آینده نزدیک ساخت فصاهای آموزشی و ورزشی در بخش شروع می گردد که سرعت توسعه را بیشتر می نماید.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 597

به "150 میلیارد ریال پروژه در بردخون افتتاح یا کلنگ زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "150 میلیارد ریال پروژه در بردخون افتتاح یا کلنگ زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید