واحد پذیرایی بین راهی در جاده سردابه ـ اردبیل احداث می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از صدور موافقت اصولی برای احداث واحد پذیرایی بین راهی در جاده سردابه ـ اردبیل اطلاع داد.

واحد پذیرایی بین راهی در جاده سردابه ـ اردبیل احداث می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ناصر محمودی سرپرست معاونت سرمایه گذاری این اداره کل، امروز چهارشنبه 2 آبان در جلسه کمیته فنی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل توضیح داد: این واحد پذیرایی در راستای خدمت رسانی بهینه به گردشگران در یکی از محورهای گردشگری اردبیل احداث می گردد.

او افزود: در جلسه کمیته فنی هفت پرونده سرمایه گذاری مورد آنالیز نهاده شد که یکی از این پرونده ها احداث واحد پذیرایی سردابه بود و به دلیل ارائه طرح متناسب با ضوابط قانونی و توان مالی سرمایه گذار موافقت اصولی اولیه صادر شد.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید نمود: از هفت پرونده، با سه مورد به دلیل عدم توانایی مالی و مغایرت قانونی مخالفت شد.

محمودی ادامه داد: همچنین با احداث مجتمع گردشگری و هتل پنج ستاره در ازناو خلخال، مجتمع تفریحی و توریستی در آلوارس و مرکز تفریحی در روستای جبه درق مشکین شهر موافقت شده است.

او اشتغال پیش بینی شده این چهار پروژه را 237 نفر عنوان و تاکید نمود: حجم سرمایه گذاری این پروژه ها نیز بالغ بر 118 میلیارد تومان است.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2347

به "واحد پذیرایی بین راهی در جاده سردابه ـ اردبیل احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحد پذیرایی بین راهی در جاده سردابه ـ اردبیل احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید