هفته پنجم لیگ دسته یک تیراندازی آقایان با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت

به گزارش مهسان بلاگ، هفته پنجم لیگ دسته یک تیراندازی آقایان با معرفی برترین های رشته تفنگ و تپانچه بادی به سرانجام رسید.

هفته پنجم لیگ دسته یک تیراندازی آقایان با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این دوره از رقابت ها با حضور 10 تیم در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید که در رشته تفنگ تیم هیئت ناجا به عنوان میزبان در مقابل تیم های هیئت همدان، اردبیل، گرمسار، آنشان، هوا و فضا شهید لطفی و البرز به پیروزی رسید و در مقابل تیم های تارگت، زائر و فولاد مبارکه سپاهان نتیجه را واگذار کرد.

در رشته تپانچه نیز تیم میزبان در برابر تیم های، تارگت، زائر، فولاد مبارکه سپاهان، هوا و فضا شهید لطفی و همدان مغلوب و در مقابل تیم های آنشان هیئت البرز، اردبیل، گرمسار به پیروزی رسید.

با برگزاری فینال رشته تفنگ بادی، پوریا نوروزیان و امیر حسین گل پسند هر دو از تارگت موفق شدند مقام های اول و دوم را از آن خود نمایند. در این رشته امیر سیاوش ذوالفقاریان از زائر به مقام سومی دست یافت.

در رشته تپانچه بادی نیز، چنگیز مسیب زاده از فولاد مبارکه سپاهان، میلاد طالبی از هیئت اردبیل و مهدی تندری از تارگت موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4073

به "هفته پنجم لیگ دسته یک تیراندازی آقایان با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته پنجم لیگ دسته یک تیراندازی آقایان با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید