نخستین بنچمارک گوشی گلکسی M2 سامسونگ منتشر شد

به گزارش مهسان بلاگ، اولین بنچمارک مربوط به یکی از گوشی های سری گلکسی M سامسونگ در سایت گیک بنچ منتشر شد. در این بنچمارک، از این گوشی تحت عنوان SM-M205F یاد شده که نام نهایی آن، گلکسی M2 خواهد بود.

نخستین بنچمارک گوشی گلکسی M2 سامسونگ منتشر شد

قلب تپنده گوشی گلکسی M2 تراشه اگزینوس 7885 است که در تعدادی از گوشی های 2018 سری گلکسی A از جمله مدل 2018 گلکسی A7 مورد استفاده قرار گرفته است. گوشی آزمایش شده در این بنچمارک، از 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد ولی احتمالا شاهد عرضه مدل مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم خواهیم بود.

طبق گزارش هایی که منتشر شده بود، انتظار داشتیم که این گوشی از تراشه ضعیف تری بهره ببرد. به عنوان مثال، از دیگر گوشی های پایین رده این شرکت می توانیم به گلکسی J2 Core اشاره کنیم که از تراشه اگزینوس 7570 مجهز به پردازنده 4 هسته ای بهره می برد. حتی گوشی گلکسی J6 پلاس هم مجهز به تراشه اسنپ دراگون 425 است که این تراشه هم از پردازنده 4 هسته ای بهره می برد.

اگزینوس 7885 یک تراشه 14 نانومتری است که از دو هسته نسبتا سریع A73 و 6 هسته A53 بهره می برد و در کنار آن پردازنده گرافیکی Mali-G71 واقع شده است. در نهایت باید خاطرنشان کنیم که این گوشی قرار است به عنوان یک گجت پایین رده با قیمت بسیار مناسب عرضه گردد ولی تراشه موردنظر، یک تراشه میان رده به حساب می آید.

منبع: GSM Arena

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3058

به "نخستین بنچمارک گوشی گلکسی M2 سامسونگ منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین بنچمارک گوشی گلکسی M2 سامسونگ منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید