معرفی بهترین استخرهای پایتخت

به گزارش مهسان بلاگ، شنا یکی از ورزش های پر شور و هیجان و یکی از تفریحات پر هوادار فصل تابستان به شمار می آید. اگر قصد دارید به استخر بروید، در تهران استخرهای روباز و سرپوشیده بسیاری وجود دارند که برای انتخاب بهترین ها باید کمی جستجو کرد. در این متن به معرفی بهترین استخرها از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق تهران پرداختیم.

معرفی بهترین استخرهای پایتخت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این هوای گرم تابستان یکی از لذت بخش ترین تفریحات آب تنی و شنا است. اگر می خواهید یک استخر خوب برای گذراندن تابستان گرم تهران انتخاب کنید با خبرنگاران همراه باشید. در ادامه 10 استخر برتر تهران را معرفی می کنیم.

1) اُپارک

اُپارک یکی از لوکس ترین پارک های آبی سرپوشیده ایران و خاورمیانه به شمار می آید که فعالیت خود را از سال 1396 شروع نموده است. این مجموعه از 55000 مترمربع زیر بنا و طراحی مدرن برخوردار است. حدود 3000 لاکر، 14 عدد سرسره مهیج ویژه بزرگسالان، مجموعه ای برای بچه ها، استخر موج سونامی، رودخانه خروشان طراحی شده توسط شرکت white water کانادا، مجموع امکانات جالب و هیجان انگیز این پارک آبی ایرانی هستند. اُپارک در تهران، به سمت کرج، بعد از بزرگراه آزادگان، بلوار کوهک (شهید پوری) انتهای خیابان شمیم واقع شده و ساده ترین راه دسترسی به آن استفاده از آزاد راه تهران کرج واقع در حاشیه جنوبی پارک چیتگر است.

2) استخر چهارفصل باشگاه انقلاب

استخر چهارفصل باشگاه انقلاب به علت داشتن تجهیزات مختلف به یکی از معروفترین مناطق تفریحی پایتخت تبدیل شده است. سیستم تصفیه استخر چهار فصل باشگاه انقلاب مجهز به گاز کلر و ازون است و تست کیفیت توسط تیم مربوطه، چندین مرحله در هر سانس انجام می گردد. سایر امکانات شامل زمین والیبال ساحلی، جکوزی روباز، مینی بسکتبال، استخر بچه ها، مرکز ماساژ، باشگاه آمادگی جسمانی، حمام سنتی و حمام ترکی می گردد. آدرس این استخر خیابان ولیعصر، اتوبان نیایش، حد فاصل بزرگراه های کردستان و سئول، جنب نمایشگاه بین المللی، مجموعه ورزشی انقلاب هست. بلیت این استخر حدود 100 هزار تومان است.

3) استخر روباز ارم

این استخر ویژه بانوان است. از جمله امکانات این استخر، استخر بچه ها، سالن ماساژ و آب درمانی بوده و مساحت آن بیش از 4000 متر مربع است. برای استفاده از تخفیف 46 درصدی استخر روباز ارم می توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه و روزهای غیر تعطیل را رزرو کنید و تنها با پرداخت 27000 تومان از این محیط آرام لذت ببرید. این استخر تخفیف 28 درصدی را برای روزهای پنجشنبه و آدینه و ایام تعطیل در نظر گرفته که هزینه رزرو آن 36 هزار تومان است.

4) استخر روباز بلوط ولنجک

این استخر ویزه آقایان و دارای مساحت100 متر مربع است. از جمله امکانات این استخر سونا، جکوزی، سونای بخار و حمام آفتاب است. امکان استفاده از خدمات سالن ماساژ نیز با پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد. این استخر محیطی تمیز و شیک دارد. این استخر در روزهای پنجشنبه و آدینه دارای دی جی است. سانس ویژه شنبه تا چهارشنبه با 21 درصد تخفیف 47400 تومان و روزهای پنجشنبه و آدینه و ایام تعطیل 55300 تومان است.

5) استخر روباز آفتاب

این مجموعه دارای سانس تفریحی و آزاد است و روزهای آدینه احتیاج به هماهنگی ندارد. امکانات آن ماساژ، حمام سنتی، بوفه و کافی شاپ و سونا خشک و بخار است. سانس آزاد استخر روباز چهار فصل آفتاب فرمانیه این روزها 46 درصد تخفیف دارد و شما تنها با پرداخت 27 هزار تومان می توانید از این فرصت استفاده کنید.

6) استخر نارسیس

استخر و سونای نارسیس ویژه کل روزهای هفته به جز دوشنبه هاست. امکانات این استخر شامل سونا، جکوزی، غار نمکی، حمام سنتی ترکیه ای، اتاق ماساژ، استخر آب درمانی، استخر بچه ها، بوفه، تونل و حوضچه آب سرد می گردد. غار نمکی فواید زیادی دارد که از جمله آن ها از بین بردن باکتری ها و میکروب های بدن، درمان بیماری های پوستی، بهبود بعضی بیماری های روانی، درمان بیماری های تنفسی نظیر آسم، برونشیت، سرماخوردگی، تنگی نفس، سینه پهلو، سینوزیت، ترشح مخاط، التهاب حلق، گرفتگی بینی و سینوس سرفه های شبانه است. شما با پرداخت 15 هزار تومان هزینه جداگانه می توانید در 20 دقیقه از فواید آن بهره مند شوید. این استخر دسترسی آسانی به وسایل نقلیه دارد و نزدیکترین جهت مترو به آن متروی گلبرگ است. ورودی استخر با تخفیف 22 درصدی 35 هزار تومان است.

7) استخر زمزم

این استخر ویژه بانوان و دارای پارکینگ اختصاصی رایگان است. استخر زمزم با ظرفیت 500 نفر و فضایی بسیار سرسبز و خاص در منطقه شرق تهران واقع شده است. ابعاد استخر 18 در 36 متر بوده و عمق آن از 8 تا 4 متر است. این استخر تراس آفتاب جداگانه به مساحت 2 هزار متر مربع دارد که مجهز به تخت های چوبی است. اگر قصد آموزش شنا دارید، می توانید زیر نظر مربیان مجرب فدراسیون شنا در این استخر آموزش ببینید. زمزم دارای استخر بچه ها نیز است. شما می توانید در تابستان سال جاری از تخفیف های این استخر بهره مند شوید. زمزم از شنبه تا چهارشنبه 35% تخفیف را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است. بلیت این استخر در این روزها 39 هزار تومان است. در روزهای پنج شنبه، آدینه و ایام تعطیل نیز می توانید از تخفیف 25 درصدی این استخر استفاده کنید و تنها با پرداخت 45 هزار تومان اوقات خوش و آرامی را سپری کنید.

8) استخر اریکه ایرانیان

این استخر مخصوص بانوان و آقایان است. ابعاد استخر 25در12 و عمق آن 2.10در90 است. جالب است بدانید مجموعه اریکه ایرانیان دارای آرایشگاه آقایان و بانوان است. همچنین جکوزی، اتاق ماساژ، حمام سنتی، سونا بخار و خشک و سالن بدنسازی نیز دارد. یکی دیگر از امکانات آن سالن های اختصاصی مربوط مانند trx, zomba, spining , ایروبیک است. البته امکان استفاده از سالن بدنسازی، ماساژ، بوفه، حمام سنتی و آرایشگاه با پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد. سانس های صبح این استخر 26 درصد تخفیف دارد و شما تنها با پرداخت 92 هزار تومان می توانید بلیت آن را رزرو کنید. سانس های عصر نیز 33 درصد تخفیف دارد و هزینه آن با تخفیف 105 هزار تومان و بدون تخفیف 157 هزار تومان است.

9) استخر مجموعه ورزشی نارمک

استخر مجموعه ورزشی نارمک دارای دو سانس جداگانه برای آقایان و بانوان است. امکانات این استخر شامل استخر بزرگسالان، استخر شنا، ایروبیک (ویژه بانوان)، بدنسازی، بوفه، تونل مه و اتاق ماساژ می گردد. ابعاد استخر 25 در 13 متر است. کمترین عمق استخر 90 سانتیمتر و بیشترین عمق 240 سانتیمتر است. از دیگر امکانات این استخر موزیک لایو به همراه دموهای رایگان آکوآ ریتمیک، آکوآ یوگا، آکوآ فیت و لف تراپی(خنده درمانی) می توان اشاره نمود. مجموعه ورزشی نارمک همچنین دارای مشاوره پوست و مو و برنامه های فرهنگی و ورزشی متفاوتی است. این استخر این روزها 32 درصد تخفیف دارد البته این تخفیف برای بانوان بیشتر بوده و 37 درصد است. آقایان برای رزرو بلیت این استخر 26 هزار تومان و بانوان 24 هزار تومان باید پرداخت نمایند. استخر مجموعه ورزشی نارمک سانس تفریحی نیز دارد که ارزان تر بوده و تنها با پرداخت17600 تومان می توان از آن بهره برد.

10) استخر رو باز شهربانو

این استخر ویژه بانوان و روباز است. از آنجایی که این استخر اکنون در زمان تخفیف قرار گرفته است، شما می توانید تنها با پرداخت 18 هزار تومان حمام آفتاب در استخر روباز شهربانو را تجربه کنید و خستگی یک هفته کاری را از تن بیرون کنید. این استخر در منطقه 16 تهران واقع شده است. آدرس استخر روباز شهربانو میدان بهمن، خیابان وفایی، خیابان شرفی است.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: همگردی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15313

به "معرفی بهترین استخرهای پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین استخرهای پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید