محسن رضایی: 150 متخصص چتربازی سودهای بادآورده بورس را به جیب زدند

به گزارش مهسان بلاگ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: 150 نفر در کشور متخصص چتربازی هستند و سود های بادآورده را درو می نمایند و اکثریت مردمی که دیرتر وارد می شوند با زمین های سوخته روبرو می شوند.

محسن رضایی: 150 متخصص چتربازی سودهای بادآورده بورس را به جیب زدند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود در یادداشتی با عنوان بازار هیجانی، نقدینگی رهاشده و ضرر بازیگران کم اطلاع! به تحلیل شرایط این روز های بورس پرداخت.

متن یادداشت محسن رضایی به این توضیح است:

وقتی اطلاعات بازار سرمایه و فرصت های مالی آن به صورت یکسان برای عامه مردم شفاف نباشد عده اندکی نوسانات را زودتر پیش بینی و رصد می نمایند، به موقع وارد بازار ها می شوند، سود های بادآورده را درو می نمایند و اکثریت مردمی که دیرتر وارد می شوند با زمین های سوخته روبرو می گردند!

بنا بر اطلاعات موثق بیش از 150 نفر در کشور هستند که متخصص چتربازی هستند این افراد پول خود را در بانک ها و یا دارایی های نقد شونده نگه می دارند و می دانند که هر چند سال یک بار چه فرصت های سودآوری ایجاد می گردد.

در مورد بورس هم طیف مذکور به خوبی پیش بینی نموده بود که این فرصت چه موقع در بورس رخ خواهد داد. با این حساب پول های خود را به آن سمت بردند و برداشت سودآور و قابل توجهی در سال 98 از بورس داشتند و داستان این اواخر که سوددهی بورس تمام شده بود و مردم عادی به سمت بورس رفتند پایان یافت؛ لذا ضرورت دارد در مورد این نوع فعل و انفعالات مقطعی که با خود هیجان و تبعات مختلفی به بار می آورد به صورت جدی تصمیم گیری گردد.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 61241

به "محسن رضایی: 150 متخصص چتربازی سودهای بادآورده بورس را به جیب زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن رضایی: 150 متخصص چتربازی سودهای بادآورده بورس را به جیب زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید