صدور مجوز اولیه تأسیسات 29 اقامتگاه بومگردی در اصفهان

به گزارش مهسان بلاگ، معاون سرمایه گذاری ادارۀ کل میراث فرهنگی استان اصفهان بیان کرد: در هفتمین نشست کمیته فنی صدور مجوز اقامتگاه های بومگردی استان و از مجموعه طرح های ارائه شده، مجوز اولیه جهت تأسیس 29 اقامتگاه بومگردی در 16 شهرستان استان اصفهان صادر شد.

صدور مجوز اولیه تأسیسات 29 اقامتگاه بومگردی در اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، هفتمین نشست کمیته اقامتگاه های بومگردی در استان با حضور سید علی صالح درخشان معاون سرمایه گذاری اداره کل و سایر اعضاء برگزار گردید.

درخشان در سرانجام این نشست تأکید کرد: از مجموعه طرح های ارائه شده به این کمیته، حاضران با اکثریت آراء با تأسیس 29 اقامتگاه بومگردی جدید در 16 شهرستان از مجموعه 24 شهرستان استان اصفهان موافقت کردند.

او در رابطه با مجوز های صادره در این نشست تأکید کرد: از مجموعه مجوزهای صادر شده، مجور تأسیس 2 اقامتگاه بومگردی برای نجات بخشی دو خانه تاریخی متعلق به اواخر دوران قاجار و پهلوی در حومه شهر اصفهان صادر شد.

درخشان گفت: در راستای مبارزه با خشکسالی و تغییر مشاغل مردم مناطق شرق شهرستان اصفهان ،مجوز اولیه تأسیس 4 اقامتگاه بومگردی در روستاهای حیدر آباد قارنه وحارث آباد در منطقه شرق شهرستان اصفهان صادر شد.

معاون سرمایه گذاری ادارۀ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان توضیح داد: در هفتمین نشست کمیته فنی اقامتگاه بومگردی استان همچنین مجوز تأسیس 4 اقامتگاه بومگردی در شهرهای نوش آباد ابوزید آباد و همچنین روستای مزرعه نظام آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل نیز صادر شد.

درخشان اضافه نمود: یکی از شهرستان هایی که بیشترین تعداد پرونده های تأسیس بومگردی را در این نشست ارائه نموده بود، مدیریت میراث فرهنگی نطنز بود، اعضای نشست پس از آنالیز های به عمل آمده با تأسیس 5 اقامتگاه بومگردی در روستاهای متین آباد ده آباد و فمی از توابع این شهرستان موافقت کردند.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان اظهار کرد: ادارات میراث فرهنگی شهرستان های فریدن، خورو بیابانک و نایین نیز در خواست های متعددی را برای دریافت مجوز تأسیس بومگردی در این نشست ارائه کردند به گونه ایی که در این نشست مجوز اولیه تأسیس 3 اقامتگاه بومگردی در روستا های چاه ملک مصر و مهرجان از توابع شهرستان خور و بیابانک و مجوز اولیه تأسیس 3 اقامتگاه در شهرنایین و مجوز 2 اقامتگاه بومگردی در روستا های قوهک و خلج از توابع شهرستان فریدن صادر شد.

درخشان گفت: در این نشست همچنین با تاسیس 3 اقامتگاه بومگردی در شهرهای سمیرمو ونک، از توابع شهرستان سمیرم موافق شد و همچنین، 1 مجوز اولیه برای تأسیس اقامتگاه بومگردی در روستای چم نور از توابع شهرستان لنجان ، 1 اقامتگاه بومگردی در روستای لاریچه ار توابع شهرستان دهاقان، 1 اقامتگاه بومگردی در شهر خوانسار و همچنین 1 اقامتگاه بومگردی در شهرستان بویین و میاندشت در غرب استان اصفهان صادر شد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی اصفهان گفت: در این نشست همچنین با تأسیس محوطه روستائی و عشایری در روستای حنا از توابع شهرستان نیز سمیرم موافقت شد.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14843

به "صدور مجوز اولیه تأسیسات 29 اقامتگاه بومگردی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز اولیه تأسیسات 29 اقامتگاه بومگردی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید