سرپرست تیم ملی واترپلو: چیریچ 17 فروردین برمی شود

به گزارش مهسان بلاگ، سرپرست تیم ملی واترپلو زمان بازگشت الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی به ایران را 17 فروردین ماه 98 اعلام نمود و در مورد لیگ نیز گفت: اصلی ترین احتیاج لیگ برتر حضور تیم های پولدار است.

سرپرست تیم ملی واترپلو: چیریچ 17 فروردین برمی شود

نادر غفوری در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد خروج الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو از ایران شرح داد: به دلیل اینکه تعطیلات آخر سال را پیش رو داشتیم تصمیم بر این شد که او چند روزی زودتر به کشورش باز گردد و ان شاءالله به محض آغاز دوباره اردوها در خدمت او هستیم.

او در پاسخ به این سوال که اردوهای تیم ملی چه زمانی تعطیل و در چه تاریخی آغاز خواهد شد؟ شرح داد: ملی پوشان زیر نظر وحید رضایی مربی تیم تا بعد از ظهر فردا (دوشنبه) 27 اسفند ماه 1397 تمرین می نمایند و پس از آن اردوها تعطیل می گردد. زمان آغاز دوباره اردوها نیز 17 فروردین ماه سال جدید است.

سرپرست تیم ملی واترپلوی ایران در مورد برنامه های تیم ملی در سال آینده نیز شرح داد: با توجه به شرایط سخت مالی فعلاً برنامه های چندان مشخصی برای تیم ملی بزرگسالان نداریم اما در کوشش هستیم تا بهترین تصمیم ها را بگیریم. تیم جوانان نیز مسابقات جهانی را پیش رو دارد که سعی می کنیم شرایط را برای موفقیت این تیم آماده کنیم.

او تاکید نمود: این اتفاقات خوبی که در سال 97 برای واترپلو رخ داد همگی حاصل کوشش جمعی و داشتن برنامه های آماده سازی خوب برای تیم ملی است. اگر در سال 98 هم چنین نتایجی را می خواهیم باید شرایط را فراهم کنیم. مطمئنم اگر به واترپلو بها داده گردد این رشته از والیبال و بسکتبال خیلی بهتر نتیجه می گیرد.

غفوری در مورد لیگ برتر سال 97 نیز گفت: به دلیل شرایط سخت مالی سال جاری مجبور شدیم برنامه ریزی لیگ را تغییر دهیم که به همین دلیل در روزهای نخست شرایط خوبی نداشت، اما رفته رفته و هر چه به انتها مسابقات نزدیک شدیم شرایط تیم ها بهتر شد و سطح رقابت ها بالاتر رفت. با این حال لیگ واترپلو احتیاجهایی دارد که باید آن ها را رفع کنیم.

سرپرست تیم ملی واترپلو در مورد احتیاجهای لیگ نیز گفت: اصلی ترین احتیاج لیگ برتر واترپلو حضور چند تیم صنعتی پولدار در لیگ است. من مطمئنم اگر چنین باشگاه هایی در لیگ برتر ما فعال شوند شرایط این رشته روز به روز بهتر خواهد شد.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7061

به "سرپرست تیم ملی واترپلو: چیریچ 17 فروردین برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست تیم ملی واترپلو: چیریچ 17 فروردین برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید