سخنرانی خداحافظی یونکر در برابر مجلس اروپا

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در آخرین سخنرانی خود در برابر مجلس اروپا قبل از برگزاری انتخابات مجلسی در این باره ابراز تاسف کرد که در قواعد مربوط به پناهندگی و مهاجرت هیچ راهکار مشترکی در اتحادیه اروپا به دست نیامد.

سخنرانی خداحافظی یونکر در برابر مجلس اروپا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه دی سایت، دوران ریاست یان کلود یونکربر کمیسیون اروپایی در امسال میلادی به سرانجام می رسد.

وی امروز در سخنانی در برابر مجلس اروپایی با یک بیانیه عاشقانه خداحافظی نموده و گفت: ما باید اروپا را دوست داشته باشیم و اگر ما آن را دوست نداشته باشیم شایسته رابطه عاشقانه نیستیم. یونکر به این ترتیب آخرین سخنرانی مجلسی خود قبل از برگزاری انتخابات اروپایی را انجام داده و نتیجه گیری کرد.

وی این طور نتیجه گیری کرد که در دوران ریاست وی 350 پیشنهاد کمیسیون اتحادیه اجرایی شده است. وی همچنین گفت که مسئله برگزیت مهم است اما زندگی روزمره شهروندان مهم تر است.

وی در این باره ابراز تاسف کرد که در قوانین مربوط به مهاجرت و پناهندگی هیچ راهکار مشترکی به دست نیامد و درخواست کرد که تصمیمات برای حمایت بهتر از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا حالا واقعا در پیش گرفته گردد.

یونکر بعد از انتخابات اروپایی سال 2014 به مسئولیت ریاست کمیسیون اتحادیه اروپا نائل آمد و دوران مسئولیت وی در این سمت رسما اواخر اکتبر به سرانجام می رسد.

انتخابات مجلس اروپایی جدید از 23 تا 26 ماه می (2 تا 5 خرداد) در کشورهای اروپایی برگزار می گردد و جانشین یونکر به پیشنهاد سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا مشخص می گردد. منفرد وبر، رئیس فراکسیون حزب مردم اروپا به عنوان نامزد با بخت بالا برای جانشینی یونکر مطرح است.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8251

به "سخنرانی خداحافظی یونکر در برابر مجلس اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنرانی خداحافظی یونکر در برابر مجلس اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید