رئیس شورای شهر تربت حیدریه: حاشیه نشینی بزرگترین معضل مدیریت شهری تربت حیدریه است

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس شورای شهر تربت حیدریه گفت:شورای شهر به جای مجری گری باید به تصمیم سازی ها و سیاست گذاری های کلان ورود کند.

رئیس شورای شهر تربت حیدریه: حاشیه نشینی بزرگترین معضل مدیریت شهری تربت حیدریه است

به گزارش خبرنگاراز ، محمد امانی رئیس شورای شهر تربت حیدریه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تربت حیدریه بعنوان سومین و سی امین شهر استان و کشور با جمعیت حدود 35 هزار نفر حاشیه نشین در معرض مهاجرت از شهر ها و استان های همجوار روبرو شده که بزرگترین معضل مدیریت شهری را نیز بوجود آورده است.

وی توضیح داد: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر معین می گردد که بدانیم حداقل نیمی از این جمعیت ساکن در حاشیه شهر عوارض خود را پرداخت نمی نمایند و توقع ارایه خدمات شهری را دارند و این بدان معناست که باید از جیب مردم بگیربم و در حاشیه شهر نیز هزینه کنیم.

رئیس شورای شهر تربت حیدریه با بیان اینکه کاری به گذشته و اینکه بخشی از حاشیه شهر را به شهر ملحق کردند، نداریم، گفت: در پیوند با این موضوع و بعنوان نمونه روستای قندشتن بخش مرکزی را به شهر متصل کردند و این در حالی است که اهالی این متطقه را هم از امتیازات روستایی مخروم کردیم و هم اینکه نمی توانیم خدمات شهری را به درستی در آنجا تسری دهیم.

امانی از عدم اعتماد عمومی بعنوان دیگر چالش مدیریت شهری یاد کرد و اضافه نمود: یکی از اولویت های شورای پنجم برگرداندن اعتماد عمومی به مدیریت شهری است و چنانچه مردم به مدیران و منتخبین خود اعتماد نمایند پیشرفت و آبادانی نیز حاصل می گردد.

وی توضیح داد: خود انتقادی به شورای شهر نیز وارد است و این بدان معناست که به جای اینکه اعضا در تصمیم سازی ها و سیاست گذاری های کلان ورود نمایند باید مجری برنامه ها باشند.

/د.ش

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6853

به "رئیس شورای شهر تربت حیدریه: حاشیه نشینی بزرگترین معضل مدیریت شهری تربت حیدریه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس شورای شهر تربت حیدریه: حاشیه نشینی بزرگترین معضل مدیریت شهری تربت حیدریه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید