دومین کارگاه گردشگری در بوشهر برگزار گردید

به گزارش مهسان بلاگ، دومین کارگاه گردشگری ویژه اقامتگاه ها و هتلداران در بوشهر، دیروز سه شنبه 24 مهر با موضوع برندسازی و چگونگی کسب و کار با همکاری پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار گردید.

دومین کارگاه گردشگری در بوشهر برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، در این کارگاه که هتلداران و صاحبان اقامتگاه ها حضور داشتند به آنالیز موضوعاتی برای پیشرفت در کسب و کار پرداخته شد .

در ابتدای کارگاه ارغوان مهدی زاده معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: سرمایه گذاری در بخش های گردشگری بسیار پربار است اما هر کاری احتیاج به متخصص دارد و برای کسب این تخصص باید از تجربیات هم استفاده کنیم.

او در ادامه گفت: هر گردشگر برای انتخاب مقصد خود، چیستی و چگونگی مقصد ها را می سنجد و یکی از مهمترین سنجش ها اقامتگاه ها است. پس این موضوع یکی از رکن های اساسی گردشگری است و ما باید بیشترین برنامه ریزی را در این حوزه به کار ببریم.

او در خاتمه گفت: در این کارگاه سعی داریم از تجربیات هم استفاده کنیم تا بتوانیم به چگونگی برند سازی و تاثیر آداب و معاشرت در رونق کسب و کار آشنایی پیدا کنیم.

این کارگاه به مدت یک روز و با موضوعات برند سازی چیست؟ و چگونه برای کسب و کارمان برند سازی کنیم؟ تأثیر آداب و معاشرت در ارتباط و جلب مشتری با تدریس سرکار خانم علیخواه برگزار گردید.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2156

به "دومین کارگاه گردشگری در بوشهر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین کارگاه گردشگری در بوشهر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید