دنیل مغضوب راجرز، محبوب آرنولد

به گزارش مهسان بلاگ، ارزانی در حالی وارد اردوی استرالیا گردیده که چند ماه است در هیچ یک از بازی های رسمی پا به توپ نگردیده است. او البته امیدوار به بازگشتی پرقدرت به تمرین های سلتیک است تا شاید بتواند جایگاهی به دست بیاورد.

دنیل مغضوب راجرز، محبوب آرنولد

به گزارش خبرنگاران ،نتیجه درخشش دنیل ارزانی در لیگ استرالیا، بازی در جام جهانی 2018 و البته کسب عنوان جوان ترین بازیکن این تورنمنت مهم، ابتدا حضور در منچسترسیتی و سپس انتقال قرضی و دو ساله به سلتیک بود. اتفاقی که در تابستان رخ داد و ارزانی 19 ساله بازی زیر نظر برندن راجرز را شروع کرد.

خیلی ها- در استرالیا و ایران- منتظر درخشش ارزانی در ترکیب سلتیک بودند. اتفاقی که پیش بینی اش را می کردیم اما هرگز رخ نداد و تا امروز که 8 هفته از لیگ اسکاتلند گذشته، دنیل حتی یک بار هم برای سلتیک بازی ننموده. او در تمام این بازی ها نه تنها در ترکیب قرار نگرفته بلکه جایی روی نیمکت هم نداشته و عملکرد هم تیمی هایش را فقط از روی سکوها دیده.

سلتیک از 8 بازی 16 امتیاز کسب نموده و بعد از هارتس و هیبرنیان در رده سوم جدول ایستاده. نتایج برندن راجرز مثل فصل قبل نبوده اما این هم باعث نگردیده تا او از ارزانی در ترکیب تیمش استفاده کند. دنیل همچنان با تیم اصلی سلتیک تمرین می نماید و برای تیم دوم باشگاه به میدان می رود. اتفاقی که از چشم گراهام آرنولد هم دور نمانده اما سرمربی جدید تیم ملی استرالیا، نام ارزانی را در فهرست خود نوشته تا این بازیکن جوان در اردوی کانگوروها حاضر گردد.

ارزانی در حالی وارد اردوی تیم ملی استرالیا گردیده که چند ماه است در هیچ یک از بازی های رسمی پا به توپ نگردیده و شرکت ننموده است. او البته امیدوار به بازگشتی پرقدرت به تمرین های سلتیک است تا شاید بتواند جایگاهی به دست بیاورد و از بحران کنونی رها گردد.

12

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2065

به "دنیل مغضوب راجرز، محبوب آرنولد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیل مغضوب راجرز، محبوب آرنولد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید