دست رد گواردیولا به پیشنهاد اغواکننده یوونتوس، حضور ساری در تورین قطعی نیست

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی منچسترسیتی به پیشنهاد وسوسه انگیز یوونتوس پاسخ منفی داده است.

دست رد گواردیولا به پیشنهاد اغواکننده یوونتوس، حضور ساری در تورین قطعی نیست

به گزارش خبرنگاران، در هفته های اخیر با قطعی شدن جدایی ماسیمیلیانو آلگری از یوونتوس، برآورد ها در مورد انتخاب سرمربی بعدی بیانکونری شروع شده و در این بین از پپ گواردیولا و مائوریتزیو ساری به عنوان اصلی ترین گزینه های جانشینی آلگری یاد شده است.

باشگاه منچسترسیتی و سپس خود گواردیولا اما شایعه حضور این سرمربی اسپانیایی روی نیمکت بانوی پیر را تکذیب کردند. حالا اصلی ترین گزینه سرمربیگری یووه، مائوریتزیو ساری است که گفته می گردد با باشگاه چلسی برای فسخ قراردادش به توافق رسیده است.

شبکه تلویزیونی یورو اسپورت اکنون خبر می دهد که یوونتوس با ارائه پیشنهاد دستمزد سالیانه 20 میلیون یورو قصد به خدمت دریافت پپ گواردیولا را داشته که این سرمربی اسپانیایی فوراً دست رد به این پیشنهاد زده است.

نشریه انگلیسی سان هم در شماره امروز (چهارشنبه) خود گزارش داد، مدیران باشگاه چلسی تحت تأثیر گزینه های مورد نظر برای سرمربیگری این تیم قرار نگرفته اند، برای همین به دنبال تغییر تفکر ساری برای ترک چلسی گرفته اند. این سرمربی ایتالیایی در فصل اول حضورش در چلسی، این تیم را به عنوان سومی لیگ برتر انگلیس و قهرمانی در لیگ اروپا رساند.

آلفردو پدولا، کارشناس حوزه نقل وانتقالات شبکه تلویزیونی اسپورت ایتالیا اما مدعی شد مائوریتزیو ساری یک کنفرانس تلفنی با بازیکنان یووونتوس داشته و رویکرد مدنظر خود برای فصل پیش را برای آنها تشریح نموده است. بر اساس ادعای این کارشناس، ساری روز پنجشنبه وارد ایتالیا می گردد و روز آدینه قراردادش را با باشگاه یوونتوس امضا می نماید.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10814

به "دست رد گواردیولا به پیشنهاد اغواکننده یوونتوس، حضور ساری در تورین قطعی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست رد گواردیولا به پیشنهاد اغواکننده یوونتوس، حضور ساری در تورین قطعی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید