خبرنگاران دادستان کرمانشاه: اجازه نمی دهیم حتی یک تالار پذیرایی در کرمانشاه فعال باشد

به گزارش مهسان بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه بااشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان گفت: اجازه نمی دهیم حتی یک تالار پذیرایی در کرمانشاه فعال باشد و با متخلفین بشدت برخورد می کنیم.

خبرنگاران دادستان کرمانشاه: اجازه نمی دهیم حتی یک تالار پذیرایی در کرمانشاه فعال باشد

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه عصر پنجشنبه به نقل از شهرام کرمی اعلام نمود: طبق نظر مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری آیین های ختم و جشن های عروسی یکی از دلایل مهم افزایش این آمار بوده است.

وی شرح داد: هرچند ستاد مقابله با کرونا استان دستور ممنوعیت فعالیت تالارهای پذیرایی استان را صادر کرده، اما کماکان شاهد فعالیت برخی از آنها بصورت غیرمجاز هستیم.

دادستان کرمانشاه اضافه نمود: طی چند ماه اخیر حدود 16 تالار پذیرایی متخلف که برخلاف دستور ستاد مقابله با کرونا استان فعالیت خود را از سرگرفته بودند، پلمب شدند، اما متاسفانه تعدادی از آنها اقدام به فک پلمب کردند.

وی از برخورد شدید دستگاه قضایی با این تالارها خبرداد و اضافه نمود: باتوجه به شرایط قرمز استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا انجام چنین اقدامی به طور قطعا تهدیدی جدی علیه سلامت شهروندان محسوب می شود، لذا بنا به درخواست ستاد مقابله با کرونا استان با این تالارها بشدت برخورد می کنیم.

کرمی متذکر شد: در این راستا از اتاق اصناف استان می خواهیم تا به همه تالارهای پذیرایی استان ابلاغ کند که از امروز (12 تیر) هیچ تالاری در کرمانشاه حق فعالیت ندارد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 232 هزار و 863 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 148 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 11 هزار و 106 نفر رسید.

سیما سادات لاری روز پنجشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس بیان نمود: از دیروز تا امروز 12 تیر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 652 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد که هزار و 595 مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید 19 در کشور به 232 هزار و 863 نفر رسید.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 54139

به "خبرنگاران دادستان کرمانشاه: اجازه نمی دهیم حتی یک تالار پذیرایی در کرمانشاه فعال باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دادستان کرمانشاه: اجازه نمی دهیم حتی یک تالار پذیرایی در کرمانشاه فعال باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید