توپ هایی که در گمرک ماند و شیطونک هایی که به لیگ رسید!

به گزارش مهسان بلاگ، توپ هایی که در لیگ برتر فوتسال استفاده می گردد،در میان اهالی این رشته ورزشی به شیطونک مشهور شده اند و گفته می گردد توپ های اصل در گمرک، اجازه ترخیص نگرفته است.

توپ هایی که در گمرک ماند و شیطونک هایی که به لیگ رسید!

به گزارش خبرنگاران، توپ های لیگ برتر فوتسال در فصل جدید از همان هفته ابتدایی حاشیه ساز شد و بسیاری از مربیان و بازیکنان نسبت به کیفیت پایین آن اعتراض کردند. توپ هایی که از سوی فوتسالی ها، شیطونک لقب گرفته است و براساس ادعای مربیان و کارشناسان باعث پایین آمدن کیفیت مسابقات نیز شده و درصد خطای بازیکنان در جریان بازی ها را بالا برده است.

در این میان مسئولان کمیته فوتسال معتقدند این توپ ها که از سوی شرکت آل اشپورت تامین شده، اصل بوده و مربیان تیم ملی نیز پیش از آغاز فصل، آن را تائید نموده اند. ادعایی که توسط مربیان تیم ملی تکذیب شد و علی صانعی بیان کرد توپ هایی که تائید نموده با توپ هایی که در لیگ استفاده می گردد، متفاوت است.

اما سوال اینجاست که چرا از توپ های اصل خریداری شده در لیگ استفاده نمی گردد؟ براساس شنیده ها، توپ های اورجینال آل اشپورت در گمرک مانده و اجازه ترخیص به این محموله داده نمی گردد. اما تعداد محدودی از توپ های اصل در اختیار تیم ملی واقع شده است و به گفته ملی پوشان شاغل در لیگ برتر، تفاوت بسیاری بین توپ های استفاده شده در تورنمنت تبریز با لیگ برتر وجود دارد.

در چنین شرایطی دبیر سازمان لیگ درواکنش به انتقادها گفته این توپ ها در آزمایشگاهی در فرانسه مورد تائید قرار گرفته اما هیچ سندی که نشان دهنده تائید توپ ها باشد، منتشر نشده است. همچنین به سازوکار انتخاب تامین کننده توپ های لیگ نیز انتقاداتی وارد است چرا که سود بالای فروش آن به سازمان لیگ، باعث می گردد بسیاری از شرکت های وارد کننده و فراوری کننده در رقابت با یکدیگر، قیمت پایینی را پیشنهاد دهند. این درحالی است که هیچ مناقصه ای برای انتخاب تامین کننده برگزار نشد.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2268

به "توپ هایی که در گمرک ماند و شیطونک هایی که به لیگ رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توپ هایی که در گمرک ماند و شیطونک هایی که به لیگ رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید