تقی پور: معین بود محرومیت طرفداران گیتی پسند تعلیق می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان نسبت به تعلیق حکم محرومیت طرفداران گیتی پسند در بازی برگشت فینال لیگ برتر فوتسال واکنش نشان داد.

تقی پور: معین بود محرومیت طرفداران گیتی پسند تعلیق می گردد

اسماعیل تقی پور می گوید: تعیین بود که این حکم به خاطر بازی فینال اجرا نخواهد نشد به خصوص اینکه طرفداران تیم گیتی پسند بودند. ما می دانستیم که این حکم تعلیق می گردد اما امیدوارم شاهد بازی جذاب و به دور از حاشیه ای باشیم و به توانیم با جام به تبریز برگردیم. ما با تمام توان به مصاف حریف اصفهانی می رویم تا با انجام یک بازی حساب شده و جوانمردانه جام را به تبریز آورده و برای دومین سال متوالی مردم آذربایجان و طرفداران مس را شاد کنیم.

او درخصوص تساوی تیمش مقابل گیتی پسند در بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال این طور می گوید: همان طور که می دانید ما هر دو نیمه خوب آغاز کردیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد. شرمسار طرفداران شدیم و از اینکه نتوانستیم دل آنها را شاد کنیم واقعا ناراحتم. با گیتی پسندی بازی داشتیم که بازیکنان تاپ تیم ملی را در اختیار دارد. به نظرم بسته نگه داشتن دروازه مقابل آنها نکته مثبتی بازی تیم ما بود و فقط در زدن ضربات نهایی تمرکز نداشتیم. سعی کردیم در تمرینات روی این موضوع کار کنیم و مطمئن باشید روز پنجشنبه در بازی برگشت جبران خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان درباره حواشی این بازی می گوید: اولا در حضور 6 هزار طرفدار به هیچ یک از اعضای تیم مقابل توهینی نشد که این نشان از بزرگی طرفداران ما داشت؛ ثانیا در صحنه ای که دروازه بان ذخیره گیتی پسند روی زمین افتاد اتفاق خاصی پیش نیامد، او صحنه سازی کرد تا فشار بازی گرفته گردد و با این کار تیم شان از زیر فشار حملات ما خارج شد.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6506

به "تقی پور: معین بود محرومیت طرفداران گیتی پسند تعلیق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقی پور: معین بود محرومیت طرفداران گیتی پسند تعلیق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید