برخواه: امیدوارم علی حسینی به اردو اضافه گردد، برنامه ریزی مسابقات گزینشی المپیک را انجام دادیم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: وضعیت ملی پوشان در ابتدای اردوی تیم ملی بد نیست و امیدوارم سعید علی حسینی هم در روزهای آینده به جمع اردونشینان اضافه گردد.

برخواه: امیدوارم علی حسینی به اردو اضافه گردد، برنامه ریزی مسابقات گزینشی المپیک را انجام دادیم

محمدحسین برخواه در گفت و گو با خبرنگاران درباره وضعیت وزنه برداران در شروع اردوی تیم ملی بیان نمود: وضعیت بد نیست الان هم ابتدای اردو است و عجله ای نداریم. از طرفی زمان هست تا نفراتی که می خواهند در جام فجر وزنه بزنند، آرام آرام بالا بیایند و در وضعیت خوبی قرار بگیرند. کوشش می کنیم وزنه برداران برای جام فجر به فرم خوبی برسند و قاعدتا بچه ها در 45 روز در وضعیتی قرار می گیرند که رکوردهای نسبتا خوبی ثبت نمایند.

برخواه در خصوص حضور نداشتن بعضی از وزنه برداران دعوت شده به اردو نیز گفت: علیرضا سلیمانی امتحان داشت و با هماهنگی که انجام داد قرار است سه شنبه در اردو حاضر گردد. ایوب موسوی هم چون قرار است آخر هفته در قهرمانی کشور وزنه بزند از این رو به او گفتیم بعد از این مسابقه به اردو بیاید. علی هاشمی هم پروازش کنسل شده بود بنابراین صبح دیروز آمد و در تمرینات حاضر شد. از سعید علی حسینی هم اطلاعی نداریم و امیدوارم در روزهای آینده به جمع اردونشینان اضافه گردد. ما او را به عنوان یکی از نفرات جام فجر اعلام نموده ایم و انءشاالله حضور پیدا می نماید. البته خودش هم قبلا در صحبت هایی که داشتیم، تمایلش را برای حضور در جام فجر اظهار داشت.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که در لیست نهایی جام فجر احتمال تغییر هست، تاکید نمود: لیست مقدماتی را اظهار داشتیم و برای لیست نهایی فکر می کنم 2 هفته دیگر زمان داریم و تا آن زمان باید دید چه اتفاقی می افتد.

برخواه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه برنامه ریزی لازم اجرا شده تا تعیین گردد، وزنه برداران قرار است در کدام مسابقات گزینشی شرکت نمایند، توضیح داد: برنامه ریزی اجرا شده که هر نفر در چه مسابقاتی شرکت کند. ما حتی مسابقاتی بیشتر از شش مسابقه گزینشی را برای هر نفر در نظر گرفتیم تا چناچنه اگر کسی به هر دلیلی یک مسابقه را از دست داد، مسابقه جایگزین باشد.

او در خصوص اینکه سال آینده وزنه برداران سال پر مسابقه ای را پیش رو دارند و ممکن است این تعداد حضور در مسابقه برایشان سنگین باشد، گفت: اتفاقا به نفع وزنه برداران کشور ما می گردد. چون وزنه برداران ایران همواره غیر از مسابقات بین المللی درگیر مسابقات لیگ هم بوده اند از این رو نسبت به وزنه برداران کشورهای دیگر با این شرایط سازگاری بیشتری دارند.بنابراین من به این جهت خوشبین هستم تا اتفاقات خوبی برای ورزشکاران ما بیفتد.

برخواه در پاسخ به این پرسش که چه تعداد وزنه بردار پس از قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی اضافه می گردد، تاکید نمود: اسامی وزنه برداران برای این اردو 17 نفر اعلام شد که احتمالا دو، سه نفر کم می کنیم و در قهرمانی کشور نفراتی را اضافه می کنیم و با 17 یا 18 نفر کار را دنبال خواهیم کرد تا در نهایت به 12 نفر برای حضور در قهرمانی آسیا برسیم.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه کمبود وزنه بردار خوب برای مسابقات قهرمانی آسیا را حس می نماید یا خیر، گفت: خدا را شکر مسئله ای نداریم و از لحاظ ورزشکار آماده و مستعد وزنه برداری در وضعیت نسبتا خوبی قرار گرفته است.

خبرنگار: آتنا خلیلی

دبیرخبر: امیرداود کمالی

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4731

به "برخواه: امیدوارم علی حسینی به اردو اضافه گردد، برنامه ریزی مسابقات گزینشی المپیک را انجام دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخواه: امیدوارم علی حسینی به اردو اضافه گردد، برنامه ریزی مسابقات گزینشی المپیک را انجام دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید