الاتحاد عربستان نقاط ضعف خوبی دارد، با فشار مربیان لیگ عقب افتاد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان درباره دیدار ذوب آهن با الاتحاد عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به برنامه تهران ورزشی گفت: در مرحله گروهی صدرنشین شدیم و به تیم عربستانی خوردیم. متاسفانه نمی توانیم در خانه میزبان باشیم. تیم الاتحاد خیلی تغییر نموده است. کادر فنی این تیم حفظ شده است ولی 8 بازیکن جدید خریده اند که 4 نفر را به لیست آسیایی اضافه نموده اند.

الاتحاد عربستان نقاط ضعف خوبی دارد، با فشار مربیان لیگ عقب افتاد

وی اضافه نمود: الاتحادی ها دو بازیکن آفریقایی را هم گرفته اند ولی پاسپورت عربستان به آنها داده اند و این تیم عملا با 6 بازیکن خارجی مقابل ما قرار می گیرد. هافبک دفاعی این تیم فوق العاده خوب است ولی سانتر فوروارد این تیم محروم شده است. ساختار فکری مربی این تیم عوض نشده و حملات پی در پی از عمق دارند. البته نقطه ضعف های خاص خودشان را دارند. این تیم را خوب بررسی نموده ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن یادآور شد: به بازیکنان گفته ایم هرکسی باید مربی خودش در زمین باشد. افتخار می کنیم پرچمدار فوتبال کشورمان باشیم. به بازیکنانم گفته ام لیاقت می خواهد که فردا 85 میلیون ایرانی قلبشان برای شما می تپد.

منصوریان تاکید نمود: الاتحاد نقطه ضعف های خوبی برایمان دارد. بازیکنانمان را باهوش نموده ایم. تنها چیزی که یک مقدار ما را آزار می دهد شاید گرمای هوا باشد. از مدیریت باشگاه سعید آذری تشکر می کنم. سعی کردیم شرایط تمرینی را مثل امارات فراهم کنیم. در کل با علم به اینکه شرایط لجستیکی اصلا برابر نیست، به ایده تاکتیکی بازیکنان و غیرت آنها متکی هستیم. خیلی باید باهوش و زیرک باشیم و نباید به حریفمان شانس بدهیم. اما پیش بینی اتفاقات غیر مترقبه مثل عقب افتادن در نتیجه مسابقه را هم نموده ایم. برای همین کامبک های فصل گذشته را برای بازیکنان مرور نموده ایم.

وی ادامه داد: بازیکنان سرباز دیر به ما اضافه شدند ولی از تمام مسئولان نظام وظیفه که یاری کردند، تشکر می کنم و دستشان را می بوسم. دو بازیکن خارجی را هم می توانیم به مرور تزریق کنیم. سعی می کنیم با استخوانبندی اصلی سال گذشته به زمین برویم. خیلی به بازی فردا امیدوار هستم.

سرمربی ذوب آهن در مورد تمجید سایت های خارجی از ارسلان مطهری و جدایی اوساگونا توضیح داد: ستاره سال گذشته ذوب آهن، تیم ذوب آهن بود که راس آن مطهری و اوساگونا بودند. با مطهری خیلی صحبت نموده ام. او دارد 26 ساله می گردد و باید قبول کند که می تواند لیدر خط حمله باشد و باری به روی دوشش است. کل تیم سعی نموده ایم در نبود سایر بازیکنان، پازل هایمان را پر کنیم. ارسلان مسئولیت سنگینی دارد چون هم باید بجنگد و هم گل بزند و هم باید قبول کند که تیم به این بازیکن تکیه کند. مهاجمان از حاصل دسترنج بازیکنان عقبتر استفاده می نمایند. نمی توان منکر ارزش های اوساگونا شد ولی باید بارش را بین سایر بازیکنان تقسیم کنیم بخصوص بازیکن جدیدی که در خط حمله آورده ایم.

منصوریان در مورد صعود چهار نماینده عربستان در مرحله یک هشتم تاکید نمود: این نشان می دهد عربستانی ها چقدر هزینه نموده اند و با اینکه از ما در دو سال گذشته عقب مانده بودند، جلو زدند. ممکن است اگر تا مراحل نهایی بالا برویم، حریف عربستانی داشته باشیم. هزینه کردن همواره پاسخگو نیست ولی هزینه نکردن هم همواره رمز پیروزی نیست. در کل فوتبال ابزارهایش را می خواهد. این نشان می دهد عربستانی ها به موقع هزینه نموده اند.

وی تاکید نمود: برای ایران که تیم ملی اش در رده اول آسیا است، بد است که سه نماینده دیگر در لیگ قهرمانان نیستند. دو سال پیش چهار نماینده ایران در راستا صعود بودند. باید کوشش کنیم و یادمان باشد هر سرمایه گذاری در حوزه فوتبال انجام می دهیم در نهایت احترام، غرور و لبخندش روی لب طرفداران و مردم است.

منصوریان در مورد تعویق مسابقات لیگ برتر و ضرر ذوب آهن به همین خاطر، گفت: نمی خواهم اگر اتفاقی افتاد آن را روی دوش دیگران بیاندازم ولی پیش بینی این بود که هشتم مرداد اولین بازی را در لیگ انجام بدهیم. تعداد زیادی از مربیان فشار آوردند که لیگ دیرتر آغاز گردد. اولین ضرر را ما می کنیم چون بدون بازی رسمی به آسیا می رویم. البته عربستانی ها هم بدون بازی رسمی به مسابقات می آیند. از نظر اقتصادی که با هیچ رقمی با آنها برابر نمی شویم. الاتحاد یک تیم چند صد میلیارد تومانی است.

سرمربی ذوب آهن در انتها گفت: نمی خواهم اینها را بگویم که روحیه طرفداران فوتبال را خراب کنم. ما ایرانی ها مغرور هستیم و به امکاناتمان می نازیم ولی شأن فوتبال ما این نیست چون فوق العاده ثروتمند هستیم. ما ورزش و فوتبال را نمی بینیم ولی وقتی شرایط حساس می گردد، بحث پرچم مطرح می گردد. فقط یاد گرفته ایم بگوییم با ایثار و رشادت پیروز شویم. دیگر به این فضا عادت نموده ایم. فوتبالمان با این وضعیت عجین شده است؛ نداشتن بازیکن، نداشتن پرواز، نداشتن خروجی و ... وقتی جایی می رویم و می بینیم که همه چیز سر جایش است ذوق زده می شویم. برای همین است که لژیونرهای ما خیلی زود پیشرفت می نمایند. خیلی آیتم ها بود که می توانستیم بی دغدغه تر باشیم. در کل این قول را می دهیم که با تمام وجود برای طرفداران فوتبال ایران می جنگیم.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13724

به "الاتحاد عربستان نقاط ضعف خوبی دارد، با فشار مربیان لیگ عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الاتحاد عربستان نقاط ضعف خوبی دارد، با فشار مربیان لیگ عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید