اظهارات استاندار فارس در خصوص اقدامات استان برای مواجهه با ویروس کرونا

به گزارش مهسان بلاگ، استاندار فارس گفت: در استان فارس از حالت عادی گذر نموده ایم و اکنون در مرحله مواجهه با ویروس کرونا در استان قرار داریم.

اظهارات استاندار فارس در خصوص اقدامات استان برای مواجهه با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، عنایت الله رحیمی سه شنبه در کارگروه سلامت خانواده بیان نمود: تمام تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در استان فارس در نظر گرفته شده و ستادی نیز به صورت متمرکز برای کنترل این بیماری در استان برپا خواهد شد.

عالی ترین مقام دولت در استان با اشاره به اینکه اقدامات مقابله ای با ویروس کرونا در فارس در حال پیگیری است اضافه نمود: از جمله این اقدامات پیشگیرانه می توان به ضدعفونی کردن سیستم درون شهری و همچنین آزمایش های لازم که در بیمارستان ها و مراکز درمانی در حال اجرا است اشاره نمود.

وی در مورد قطار شهری نیز متذکر شد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شهرداری نسبت به ضدعفونی کردن ورودی های مترو اقدام کردند از این رو باید این اقدامات گسترش یابند و همچنین شهرداری نیز مکلف بگردد بخشی از بیلبوردهای شهری را نسبت به آموزش و همچنین اطلاعات مناسب مقابله با کرونا اختصاص دارد.

استاندار فارس تاکید نمود: همه تجمعات غیر ضروری در استان باید لغو گردد تا در این زمینه مسئله ای از نظر انتقال ویروس وجود نداشته باشد.

او همچنین دانشگاه علوم پزشکی را مکلف کرد: دانشگاه علوم پزشکی نسبت به اطلاع رسانی به موقع و سریع به مردم باید اقدام کند. همچنین بازرسی از داروخانه ها تشدید گردد تا نسبت به عرضه ماسک ها و موارد مورد احتیاج مردم به قیمت مصوب و استاندارد اقدام گردد.

استاندار فارس در مورد تعطیلی مدارس تاکید نمود: مدارس دانشگاه ها و حوزه های استان فارس تا خاتمه روز نهم اسفند ماه تعطیل خواهند بود و برای ادامه این تعطیلی مراجع ذی ربط نسبت به اقدامات لازم اقدام می نمایند.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 36920

به "اظهارات استاندار فارس در خصوص اقدامات استان برای مواجهه با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات استاندار فارس در خصوص اقدامات استان برای مواجهه با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید