ادعاهای تکراری ترامپ در پیغام نوروزی

به گزارش مهسان بلاگ، وی با بیان اینکه مردم ایران خواستار بازپس گیری تاریخ پرافتخار، فرهنگ رسا و صندلی راستین خود در دنیا هستند، گفت که زندگی روزمره مردم ایران با مفهوم نوروز - که به معنای روز نو است - در تضاد می باشد.

ادعاهای تکراری ترامپ در پیغام نوروزی

رئیس جمهور آمریکا در پیغام نوروزی کاخ سفید به تکرار ادعا های خود پرداخته و مدعی شد که در مقابل خواسته های مردم ایران سکوت نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت کاخ سفید، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیغامی نوروزی نوشت تبریکش را به کسانی که عید باستانی نوروز را در ایالات متحده و دنیا جشن می گیرند، می فرستد.

وی افزوده است: نوروز زمانی ویژه برای جشن و شکرگزاری در غرب آسیا و آسیای مرکزی علی الخصوص ایران محسوب می گردد تا گردهم بیایند و درحالیکه با یک احساس خوش بینی تازه برای آمدن بهار آماده می شوند، بر نعمت های سال گذشته تأمل نمایند.

دونالد ترامپ در ادامه پیغام خود به تکرار ادعا های واهی خود پرداخته و مدعی شده است که مردم ایران در زیر فشار نظام ایران قرار دارند و نمی توانند به طور کامل در شادی این ایام شریک باشند.

وی با بیان اینکه مردم ایران خواستار بازپس گیری تاریخ پرافتخار، فرهنگ رسا و صندلی راستین خود در دنیا هستند، گفت که زندگی روزمره مردم ایران با مفهوم نوروز - که به معنای روز نو است - در تضاد می باشد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه با ابراز همبستگی با مردم ایران اظهار کرد که نظام ایران را محکوم می نماید.

وی در ادامه نامه خود نوشته است که هرگز در مقابل خواسته های مردم ایران سکوت نمی نماید و مبارزه برای حقوق بشر را از یاد نخواهد برد.

ترامپ در انتهای این نامه گفته است که در جشن نوروز به مردم سراسر دنیا می پیوندد.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: زندگی امروز
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7190

به "ادعاهای تکراری ترامپ در پیغام نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعاهای تکراری ترامپ در پیغام نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید