آنچلوتی: برابر آرسنال ترسو بودیم، از اشتباهات ناشیانه بازیکنانم غافلگیر شدم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی ناپولی به شدت از نمایش تیمش برابر آرسنال ناراضی است اما جبران شکست در دیدار رفت را غیرممکن نمی داند.

آنچلوتی: برابر آرسنال ترسو بودیم، از اشتباهات ناشیانه بازیکنانم غافلگیر شدم

آنچلوتی: برابر آرسنال ترسو بودیم، از اشتباهات ناشیانه بازیکنانم غافلگیر شدم

ناپولی در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپا با باخت 2 بر صفر در خانه آرسنال کار سختی برای صعود به جمع 4 تیم برتر این رقابت ها دارد. کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم در سرانجام این بازی اعتراف کرد که از نمایش شاگردانش به خصوص در ابتدای مسابقه رضایت نداشته است.

او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: غافلگیر شدم چون یکی از چیزهایی که در صحبت هایم قبل از مسابقه از بازیکنان خواستم این بود که شروع جسورانه ای داشته باشیم. ما بازی را با اضطراب و استرس شروع کردیم و وحشت زده و ترسو بودیم و به همین دلیل آنها ما را به خاطر کم دقتی مان مجازات کردند. وقتی گل ها را خوردیم، بازگشت به بازی دیگر خیلی سخت شد. تا حدودی اشتباهات مان را جبران کردیم و دو موقعیت خوب هم داشتیم که اگر قدرشان را می دانستیم کارمان برای بازی برگشت خیلی آسان تر می شد.

آنچلوتی با خوشبینی به بازی برگشت گفت: امیدواریم که طرفداران در آن بازی نقش مهمی ایفا و به ما برای برگرداندن نتیجه یاری نمایند. ما در این بازی بیش از اندازه مرتکب اشتباه شدیم. درست است که آرسنال ما را تحت فشار قرار داد و ما هم چند حرکت خوب برای بازیساز از دفاع انجام دادیم اما راستش را بخواهید من از دیدن این تعداد اشتباهات ناشیانه از سوی بازیکنانم غافلگیر شدم. آرسنال تیم نفوذناپذیری نیست. هم موقعیت داشته و هم کنترل بازی را در نیمه دوم در اختیار داشتیم. در بازی برگشت باید دقت مان را بالا ببریم. آزمون سختی داشتیم و آزمون سخت تری هم در پیش داریم اما قطعاً صعود غیرممکن نیست. باید راهی پیدا کنیم تا این بزدلی را از تیم مان دور کنیم.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7954

به "آنچلوتی: برابر آرسنال ترسو بودیم، از اشتباهات ناشیانه بازیکنانم غافلگیر شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: برابر آرسنال ترسو بودیم، از اشتباهات ناشیانه بازیکنانم غافلگیر شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید