آندره آرشاوین: حضور بازیکن برزیلی در تیم ملی فوتبال روسیه هیچ معنایی ندارد

به گزارش مهسان بلاگ، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه آرسنال مخالف جدی حضور بازیکنان خارجی در تیم ملی کشورش است.

آندره آرشاوین: حضور بازیکن برزیلی در تیم ملی فوتبال روسیه هیچ معنایی ندارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت اسپورت اکسپرس روسیه، آندره آرشاوین گفت: من مخالف قانونی هستم که به بازیکنان خارجی اجازه حضور در تیم ملی فوتبال روسیه را می دهد. در این تیم فقط باید بازیکنان روسی بازی نمایند.

مهاجم پیشین تیم های آرسنال و زنیت سن پترزبورگ سپس با اشاره به دعوت از آری سیلوا، مهاجم برزیلی باشگاه کراسنودار به تیم ملی فوتبال روسیه که مدتی قبل پاسپورت این کشور را نیز دریافت نموده بود گفت: البته نوستدتر (بازیکن تیم ملی فوتبال روسیه) در روسیه متولد شده است و حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان مسئله ای ندارد. وقتی می بینم که برزیلی ها برای تیم ملی فوتبال روسیه بازی می نمایند هیچ معنایی ندارد.

در تیم ملی فوتبال روسیه هم اکنون چهار بازیکن خارجی شامل گولهیرم (دروازه بان)، ماریو فرناندز و کونستانتین رائوش (مدافع) و آری سیلوا (مهاجم) حضور دارند.

آندره آرشاوین درباره مقایسه تیم فعلی تیم ملی فوتبال روسیه با 10 سال قبل اظهار داشت: از نظر توانمندی الان گولووین را بهترین بازیکن می دانم. نفر دوم نیز (الکساندر کوکورین) متاسفانه به دلیل درگیری در زندان است. سایر بازیکنان سطح فنی پایین تری نسبت به آنها دارند.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3184

به "آندره آرشاوین: حضور بازیکن برزیلی در تیم ملی فوتبال روسیه هیچ معنایی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آندره آرشاوین: حضور بازیکن برزیلی در تیم ملی فوتبال روسیه هیچ معنایی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید